Synes det lille plinget er helt ubrukelig
Burde gå an å velge mellom noen forskjellige lyder som også varer lengere
Synes det lille plinget er helt ubrukelig
Burde gå an å velge mellom noen forskjellige lyder som også varer lengere
Ja, jeg er enig.
Muligheten til å velge en egen lyd kommer i neste Holidays Update (8.2) her - i løpet av uken.
http://infrontfinance.com/support-downloads/
Man må inn i Advanced Settings og velge lydfil under Sounds:
Takk for svar nhy!
Jeg får ikke til å legge inn news alarm på en aksje etter at jeg har lagt inn kurs alarm. Er dette er kjent bugs eller? Trykker man add alert på en aksje man har alarm på kommer bare alarm listen opp.
Det fungerer fint her - både med Ctrl+L og med høyre-klikk, Alert me if | Last is above.
Kanskje du kan beskrive i mer detalj hva du gjør?
Hvis jeg under news med en aksje valgt. feks mhg news. Hvis jeg da velger add alert i news vinduet kommer bare alarm listen opp.
Hvis jeg sletter alle kurs alerter på mhg og gjør det samme kommer muligheten for og legge inn news alarm.
Nytt spm: hvordan får man opp ordrebildet med stop loss?
@Kalleklovn Denne er nå klar, kan installeres her:
https://software.infrontservices.com/Terminal/Releases/82/SetupInfront82.exe
Ellers så blir den distribuert til alle brukere ganske snart.
Ah - jeg ser problemet nå. Skal logge det og se om vi kan få fikset det
[Edit]: Jeg har fikset det internt nå, kommer med i neste 8.2.6 update
Stopp loss er en feature som styres av megler / bank som gir deg tilgang til de handelsfunksjonaliteter de tilbyr. Det varierer fra megler til megler.
Dette er fra Web Trader, som er et eget produkt. Så den er ikke tilgjengelig inne Infront terminalen
Jeg lager i arbeidsflate i webtraderen. Burde jeg ikke ha mulighet til å legge til en ganske standard kursoversikt da?
Her er de ulike widgets jeg kan legge til:
Markedsliste og kurslister ser ut til å være helt like?
Web Trader er litt utenfor mitt kjerneområde, men bilde du viste består av mange forskjellige widgets. Noen av dem er vel i listen du kan bygge opp selv med. Jeg er usikker om noen av dem ikke er tilgjengelig i egen arbeidsflate (ennå).
Ok, skjønner. Jeg mente den øverste som er markert i rødt. De fleste andre finner jeg igjen, men kan ikke se noen muligheter for en enkel kursoversikt som viser høyeste, laveste og volum.
Ah, skjønner :). Ja, ser nytten av det - takk for innspill! Jeg har sendt det videre til web-teamet - det er mulig den kommer som en custom widget i fremtiden :).