Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Og har du fulgt aksjen sÄ vet du at Wiik med sine sÞksmÄl og dumping av 5 millioner aksjer i fjor sommer dro kursen sÄ lavt. Hvis du er sÄ sint sÄ fÄr du kontakte BÞrsen og lage opprÞr da, tydeligvis det eneste som ville fÄtt deg til Ä roe nervene. Eneste du gjÞr er Ä stÞtte alt Wiik har gjort i fortiden, for det eneste du gjÞr er Ä repetere fortiden.
Se fremover og bidra til en diskusjon for hva de kan gjĂžre videre.

Nettopp!

Jeg synes oppriktig synd pÄ amatÞrene som har spyttet inn mye i dette selskapet, og som jeg frykter kommer til Ä kaste gode penger etter dÄrlige i dette urealistiske tapssluket!

Minner meg om x-n , hu ogsÄ klarte bare Ä se ting jeg hadde gjordt for 15 Är siden , uansett klarte hun ikke Ä se fremover
 heter du else? :crazy_face:

1 Like

NÄ hadde vi endelig en mer fruktbar diskusjon i gÄr og igjen kommer du inn med samme gamle sure dritten. Vi kan lese Cagey2. Vi vet du er sint og lei deg for alle amatÞrer. Vi har hÞrt det igjen og igjen. Du er som en gammel LP skive med hakk i. GÄr pÄ repeat, aldri noe nytt Ä hÞre.

SÄ diskuter med dem og ikke forsur hele trÄden please. Hadde satt pris pÄ det.

hm
de fĂ„ gangene jeg skriver slik cagey2 gjĂžr nÄ har jeg blitt sensurert med Ă„ fĂ„ kommentaren min slettet og jeg fĂ„r en “morsom” advarsel om reglene her pĂ„ forumet


:thinking:

1 Like

Bare Ä rapportere i tilfelle. GjÞr mange nok det, blir det slettet. Ingen forskjell pÄ kong salamon og jÞrgen hattemaker her :wink:

2 Likes

Kritikk er flott, men nÄr du begynner Ä bli han fulle fyren utenfor puben som bare rabler samme greia hver gang gir det lite til debatten og folk gidder ikke skrive lenger. Du har vÊrt innom her pga dette fÞr @pdx
Vi andre prĂžver Ă„ ha en diskusjon her - for og imot.

1 Like

Enig med @lindros ( det er ikke ofte i WR trÄden).

Greit Ä vÊre uenig, hold det til sak ikke person. At noen hauser er greit, at noen baiser er ogsÄ greit. At vi klarer Ä ha en fin diskusjon er bedre.

Men benytter folk rapportering sÄ fÄr @pdx beskjed sÄ blir det fikset nÄr kidsa er i seng.

3 Likes

Hear, hear!!!

1 Like

Hadde jeg vÊrt aksjonÊr i WR sÄ hadde jeg vÊrt litt nysgjerrig pÄ hvordan aksjonÊrsituasjonen ser ut nÄ.

pleier Ä fÄ liste rundt 20. hver mnd

Hadde du vĂŠrt aksjonĂŠr hadde du sikkert ogsĂ„ kommet med mer konkrete ting pĂ„ denne trĂ„den enn Ă„ bare henge her som Cagey2. Hadde jeg vĂŠrt aksjonĂŠr sÄ  snork. Tydeligvis Ăžnsker tekinvestor at trĂ„dene skal styres av sĂžppel og ingen substans.

En slik kommentar gir meg like mye som nÄr noen legger ut bilde av seg selv fra en sykeseng og ikke sier noe mer pÄ facebook. Hva er det du lurer pÄ? Still et konkret spÞrsmÄl eller kom med et argument til hva du slags innholdslÞst gulp du kommer med.

InnholdslĂžst sĂžppel slik som en viss aksjonĂŠr som kun skriver ting som:

“Snur det nĂ„?”
“Tþr dere sitte ute?”
“Dobler den seg i september?”
“Er det nyheter rett rundt hjþrnet?”

Jeg vet ikke om du er interessert i Ä lÊre litt om investeringen din og aksjer generelt eller om du bare vil ha slike hÄplÞse hausseforsÞk i trÄden?

Hadde jeg vÊrt aksjonÊr sÄ hadde jeg vÊrt interessert i Ä undersÞke
A: Hvem som kjĂžper
og
B: Hvem som selger

Det kan man lĂŠre mye av.

Det er du og Cagey2 som fyrer dere opp angÄende Kaizers. Jeg bryr meg like mye om hva han skriver som hva dere skriver. SÄ dere blir ytterpunkter i trÄden pÄ hver deres kant. 2 sure bitre pÄ ene siden og en Jesus glad optimist pÄ andre siden. Kommenter han direkte, men hold dere unna andre generelle diskusjoner da, sÄ gÄr det an Ä kanskje fÄ til en diskusjon her.

En ting er ihvertfall 100% sikkert og det er at ingen lĂŠrer noen ting fra dere. Ingenting!

2 Likes

De som har hÞrt pÄ dem som har advart pÄ det sterkeste mot denne aksjen har unngÄtt Ä tape masse penger.

Jeg aner ikke hva du tror et investorforum er til for, men dette er faktisk grunnen.

2 Likes

SÄ bra du har tatt pÄ deg supermann kappa nede i kjellern din og er aksjonÊr Norges vokter pÄ tekinvestor. Alle kan spy galle Pablo. Letteste som finns det. Jeg har lest alt dere har skrevet og dere har null peiling pÄ aksjen, film eller historien.

Evilfreud er kritisk, men han setter seg faktisk inn i bransjen og hĂžrer med folk han kjenner.

Hvis folk kjÞper aksjer basert pÄ at en ukjent fyr sier: NÄ smeller det!
Da har du kanskje godt av Ä tape penger ogsÄ.
SĂ„ vanlige folk klarer Ă„ sile ut svada fra deg og fra han.

Du sitter ikke her og passer pÄ at de pÄ Tangerudbakken ikke skal kjÞpe aksjer basert pÄ Kaizers hausing. Hvis du innbiller deg at du redder liv her sÄ er det pÄtide Ä trekke litt luft.

Jeg har hatt peiling nok pÄ aksjen til Ä ikke investere i den.

Det samme kan ikke sies om deg.

Lykke til videre nedover.

SÄ hvor lenge kan selskapet driftes pÄ dagens midler? NÄr vil selskapet starte Ä tjene penger, og hvilke tall forventer dere?

Om dette er langt frem i tid, hvordan skal videre drift finansieres? Emisjon? :stuck_out_tongue: