Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Står godt forklart lenger opp i tråden, bare å begynne å lese :cowboy_hat_face:

Vill bare si: all honnør til @Evilfreud og @Fenriz som har gått fra super bajsing til å drive konstruktiv og sakelig kritikk —- I like it :+1:

2 Likes

Jeg mener jo det jeg alltid har sagt :slight_smile:
Forskjellen er vel at folk har trukket pusten og vært åpne for konstruktiv diskusjon og da er det også mer poeng og utdype.

3 Likes

Capture

real life horror story from merkur market…
directed by wide release stockholders…

er det mulig… dette så svart ut på fredag… håper de har noe å komme med på halvårs raporten

Selskapet er verdsatt til 22,5 millioner nå.

Ved notering var selskapet verdsatt til 1,35 millarder.

Den største scam i Oslo Børs sin historie?

Hvem i alle verden verdsatte firmaet til så mye da de gikk på børs???

nja, prisen ble vel satt med forventninger om prestasjoner ,så egentlig ikke, blir litt på samme måte som noen biotec selskap idag, som ennå ikke har levert noen verdens ting, men fremdelses blir forventning priset… men ja tidligere ledelse har jo skapt de på falskt grunnlag har jo historien vist… nye ledelsen har jo ikke gjordt det… der er det tyst, de advarer jo selv mot aksjen

de samme som verdsetter et hvert selskap på børsen… du og jeg :grinning:

Nei. Når man tar et selskap på børs må man ha gjort en verdivurdering i forkant.

På hoverdindeksen og Access må man ha seriøse meglerselskaper til å gjøre jobben, men jeg er usikker på hva som er praksisen på Merkur.

Det er mulig de har satt verdien selv. Og det sier jo litt om hvor useriøs Merkur er som markedsplass.

Nei, man MÅ ikke det. Det ble ikke gjort noen emisjon i forbindelse med børsnoteringen, så hverken banker eller selskapet selv satte en pris.

WRE åpnet på 15,- fordi noen få kjøpere var villig til å betale det. Kun et fåtall salg ble gjort på det nivået.

1 Like

Så kan man jo lure på om disse kjøpene var reelle.

Må være litt av en følelse å sitte fra 15,- til 0,25,-…

det gikk fort ned:

15/01/2016 0 14.9 2.99 3 23400 177965
14/01/2016 0 15 14.9 14.9 9900 148470
13/01/2016 0 15 15 15 2251 33765

ja det var jo et godt signal … da bærer det vel virkelig til bunn da

Er det resten av aksjene som ligger i ordreboka?

sikkert, men det blir jo bare å spekulere… synd det ikke går å se hvilken megler som selger lenger

Hejjegud. Blir bare mindre og mindre imponert over hva denne gjengen roter med. Lunde er vel “executive, corporate affairs” i selskapet. Hva er det han vet som ikke vi vet (infostrømmen er jo sparsom som vanlig)?

Bra med litt kursdrivende oppførsel fra representanter av selskapet igjen.
Jeg savner gode gamle Wiik i denne sagaen. Blir lissom ikke samme futten i underholdningsproduksjonen uten. :smiley:

Men at Corprate Affairs executive i selskapet ser sterkere grunner til å selge litt aksjer enn å beholde eller kjøpe er jo interesangt.
Noen som veit nok om privatøknomien hans til å si om dette kan være av private grunner?
Ser ikke ut til å eie noe i Norge.

private grunner eller ikke… betyr uansett at han enten ikke har troen,eller at det ikke er noe snarlig løsning som er verdt vente på…