Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Der sa du det, Pablo. “Western franchise pending”.
Wiik sitter bare og venter nÄ . . .

NÄ skal du hÞre, Lindros; dette handler om Ä tro pÄ visjoner. Som Wiik har uttalt et annet sted: Man skaper ikke bra film ved Ä tvile pÄ ting.

Bare Wiik fĂ„r budsjettet pĂ„ plass sĂ„ blir dette den type “greatness” som Kane fortjener, skal du se.

bilde

Jeg dĂŠvver :joy:

5 Likes

Det finnes sikkert et skyggelagt hjÞrne et sted pÄ jorden uten internett og Google, hvor det fortsatt er hÄp om Ä fÄ hente en ny pengesekk med nok innhold til Ä holde Wiiks livsstil ved like :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Bra innlegg, h3nk1; jeg trives sÄ absolutt i grÄsonene.

1 Like

Sikkert fint Ă„ tro pĂ„ visjoner men med absolutt NULL gjennomfĂžringsevne stopper det der. For en patetisk klovn. 10 korte industriĂ„r mener jeg at jeg leste pĂ„ AKTOR sin lekeside. Aner jeg en liten innrĂžmmelse av at 10 Ă„r med slĂžsing og uten noe resultat mĂ„ pyntes pĂ„ med “korte” ?
AKTOR Arnardo er hele sÞpplelaget pÄ et sted.
Stakkars de som evnt. putter inn penger der.

3 Likes

Ser frem til bÞrslansering pÄ Merkur. Verdsettes vel til rundt en milliard i likhet med WR.

Hei og takk for imĂžtekommende svar.
Jeg var en av de fĂžrste som investerte i prosjektet og har fulgt det hele veien.
Det jeg har sett i progresjonen gjÞr at jeg sitter igjen med et inntrykk av at dette prosjektet var pÄ god vei til Ä landes pÄ en bra og resultatorientert mÄte under Wiiks ledelse.
MItt fokus har utelukkende vÊrt pÄ produksjon og fremdrift rundt dette.
Jeg er ogsÄ filmprodusent av yrke, hvilket pÄ ingen mÄte gjÞr at jeg kan vurdere resultatene bedre enn andre, men jeg har en meget god forstÄelse for prosessen.
Det jeg har sett av prþveinnspillinger av “Morgan Kane” er veldig imponerende og kanskje noe av det bedre jeg har sett!
Som et resultat av dette er jeg veldig overasket over innstillingen til mange av aksjonÊrene og stiller meg spÞrsmÄlet: Er det kanskje krefter der ute som har hatt fokus pÄ Ä kuppe selskapet fra Wiik?

1 Like

Du pÄpeker at Wiik gjorde en tabbe med Ä ansette Khan og viser videre til hans innrÞmmelse av at han tok feil. Hva er poenget ditt?
Det er mye synsing uten relevante fakta her. Skal vi komme noen vei (og redde pengene vÄre) mÄ vi stÄ samlet og frembringe rene og dokumenterte fakta.
HĂžrer fra deg :slight_smile:

Jeg vil ha meg frabedt at jeg kommer med lĂžgner!
Dine kommentarer fremstÄr som en kvise pÄ investorenes rumpe; Skal du delta i en diskusjon mÄ du forholde deg til fakta. Du kan selvsagt mene det du vil, men du har pÄ ingen mÄte rett til Ä ha dine egne fakta.
Jeg kan forstÄ at ditt oppigleri gjerne skyldes tap av investerte kroner, men jeg mistenker sterkt at du ikke vet hva du har begitt deg ut pÄ.
Ta gjerne kontakt med meg sÄ skal jeg vise og forklare deg hva dette dreier seg om for jeg anbefaler deg pÄ det sterkeste at du setter deg bedre inn i saken, snur deg rundt og ser ting fra en annen vinkling.
HÄper pÄ Ä hÞre fra deg :slight_smile:

Da mÄ du kanskje holde deg til fakta du ogsÄ :slight_smile: Hvis du er sÄ investert i WR sÄ er du vel ogsÄ full klar over resultatet av denne saken og hvorfor Wiik forlot selskapet? Tydelig at du er den eneste som stÞtter Wiik her sÄ isteden for Ä drive Ä henge deg sÄnn opp i hva som har skjedd, flytt fokuset over pÄ det fantastiske nye selskapet han har startet :wink:
NÄr du never at noen kuppet det fra innsiden Ä fÄ ut Wiik. Se VG dokumentaren og les alt om rettssaken. ALLE ville ha han ut. Det er ikke akkurat en hemmelighet!

Hvis vi skal holde oss til fakta, sÄ forlot ikke Wiik selskapet pga prÞveinnspillingene til MK, men det var vel fordi han ble tatt for svindel og tapte 3 ganger i retten i Norge?

2 Likes

Du underbygger bare poenget mitt. Wiik ble aldri “tatt” for svindel. Det er fakta.
Alvorlig talt: Ingen oppegÄende mennesker bruker VG som referanse i dag. Den dokumentaren til VG er i beste fall en fantasifull lÞgn basert pÄ primitive investorers hÞye rÞst.
NÄ som WR teknisk sett er konkurs, mÄ vi forsÞke Ä fokusere pÄ det som kan redde selskapet.
Wiik bygget et enormt stort imperium rundt MK og vi som kjenner bransjen er mektig imponerte over hva han fikk til.
Hvem er dine kilder?
Noen lyver her!

Du kommer 2 Ă„r for sent til denne debatten. Ingen bryr seg om hva du mener du har av “bevis” eller hvor flink Wiik egentlig er. Wiik Ăždela dette for seg selv. Enten er du Gunnar ellers er du hans eneste venn - tragisk. SĂ„ kan du ikke heller lage et forum om AKTOR og heller diskutere hvor fantastisk Wiik er et annet sted.

Vi vil alle at WR skal komme seg pĂ„ bena igjen, og vi vet alle at det var Wiik som Ăždela det. Det er fakta. SĂ„ du kan fortsette Ă„ bruke lĂžrdagskvelden din pĂ„ Ă„ prĂžve Ă„ overbevise om hva enn det er du prĂžver pĂ„, men som du ser er det nok et fĂ„tall som gidder Ă„ bruke mer tid pĂ„ deg. Og nei, det er jo ikke noen i bransjen som er “mektig imponert” over hva han fikk til? Gidder ikke en gang spĂžrre hvor du fĂ„r kildene dine fra for det er ganske klart at det er rett fra Wiik selv. Synd at han har klart Ă„ manipulere deg til Ă„ tro at han gjorde noe som helst bra med dette selskapet.

Ha en fin kveld og sÄ fÄr du hilse Gunnar og Þnske han lykke til og hÄper han klarer Ä holde seg pÄ riktig side av loven denne gangen :wink:

1 Like

Nei, jeg er ikke Gunnar, men ja, jeg anser ham som en venn.
Derfor sitter jeg pĂ„ fĂžrstehĂ„ndsinformasjon og ikke minst sĂ„ ligger opptakene fra hans prĂžveinnspilling pĂ„ PC’en min. Jeg lover deg: De er magiske!
Nok en gang sÄ presenterer du uriktige fakta og jeg tenker at du er pÄvirket av en viss klÞnete kÞdd som har som mÄl Ä kuppe selskapet.
Jeg finner meg ikke i at du og dine sammensvorne forkludrer hele prosessen og roter bort investeringene mine.
Deres ignoranse fremstÄr som pinlig i diskusjonen.

Du snakker mye om fakta, men kommer bare med meninger.
Hvor mye har du investert?
Hva har du gjort for prosjektet?
Hvilke filmer har du produsert?

Wiik ble saksĂžkt for svindel, tapte 3 ganger i retten og gav tilbake alle aksjer han ble saksĂžkt for. Alt dette er dokumentert i rettspapirer og avisartikler. Du prĂžver Ă„ kjĂžre Fake News kortet her, men rettsdokumenter taler for seg selv.

SÄ post klippene da sÄ vi kan se dem alle sammen :smile: Vi kan jo ikke gÄ glipp av magien.
At du er venn med han sier vel mer om deg enn noen andre pÄ dette forumet.

4 Likes

Jeg er selvsagt berettiget til Ä mene det jeg vil, pÄ lik linje med deg, Fakta er fakta. Ikke misforstÄ dette med vedtatte lÞgner.
Korte svar pÄ dine spÞrsmÄl:

  • 1 mill
  • Vel 1000 prosjekter siden lanseringen av MK
  • Kun Ă©n spillefilm i den perioden og jeg angrer. Jeg hater spillefilmer fordi de tar sĂ„ ufattelig lang tid. Jeg jobber kun med reklamefilmer i dag.

Ja, Wiik ble saksĂžkt, men aldri dĂžmt. Jeg forholder meg til det.

Jeg forsĂžker Ă„ bringe inn fakta. Denne saken er ikke offer for “fake news”, men mer offer for lĂžgner.

Eller ikke.
De nye eierne i WR har lÄst mulighetene for Ä publisere video-opptak fra MK. Mon tro hvorfor?
Men som eksekutiv produsent vet jeg at ingen kan hindre meg fra Ä vise opptakene pÄ min PC.
Du er hjertelig velkommen til Ä besÞke meg pÄ mitt kontor og besiktige ovennevnte opptak.

Han ble saksÞkt, tapte 3 ganger i retten og gav tilbake alt han ble saksÞkt for. SÄ rent teoretisk sÄ slapp han unna en dom, men alle skjÞnner jo hvorfor aksjene ble levert tilbake. For han hadde tapt i en endelig rettsak. Du prÞver bare Ä sukkerlegge historien for Ä hjelpe Wiik av en eller annen grunn.

Den der mÄ du tok takke dine gode venn Gunnar for. Ikke oss smÄ aksjonÊrer.

1 Like

SÄ du sitter med materiale som eies av WR, som ikke kan publiseres, men du skriver her nÄ at du inviterer folk til Ä komme Ä se pÄ noe du ikke eier?

Du er jo samme ulla som Wiik. Shady opplegg ass.

2 Likes