Nei, kom igjen! Jeg er ikke ute etter Ä forsvare Wiik. Mitt mÄl er Ä se Morgan Kane pÄ kinolerretet. Da tjener jeg penger.
Ja, jeg hevder at Wiik var rett mann for jobben og ja, jeg mener at han gjorde en god figur i rollen som MK, Jeg sitter jo ikke pÄ faciten her og kanskje jeg tar feil, men hittil har han overbevist meg, pÄ tross av alt det oppkokte mÞlet som folk farer med uten kontakt med virkeligheten.
Ut i fra det jeg har sett, hevder jeg at ingen i dette foraet har sett Wiik sin test-innspilling. Da skal man bare holde munn.
Wow, litt av en trÄd Ä komme hjem til fra byen, men selv med noen drinker innabords avslÞrte Desvan selv nÄ at han sitter med materiale som han ikke eier.
Kan jo ikke diskutere med en som sitter Ä lyver og som innrÞmmer Ä sitte med selskapsmateriale. Og dette har du selvfÞlgelig fÄtt av Wiik som er hans venn. SÄ nÄ innrÞmmet han ogsÄ at Wiik deler WR sitt materiale.
Blir spennede Ă„ se hvordan dette blir fremover.
Nei, materialet eies av produsenten. Jeg kan vise deg det nĂ„r som helst pĂ„ en sĂ„kalt âlukket visningâ. Mao: Du kan fĂ„ se det pĂ„ PCâen min.
Hva har hans test-innspilling uansett med at han er ute av selskapet? Wiik er jo en nobody. De mÄ jo finne en kjent skuespiller uansett. Du er jo eneste personen som kjemper for han, mens alle andre her inne gir faen i han. Vi prÞver Ä ha en diskusjon om veien videre og den er ikke med Wiik.
SÄ kom heller med lÞsninger til WR. Du har jo bare forsuret trÄden her med Ä provoserte alle oss som har tapt penger pga Wiik.
Produsenten er vel WR og Khan som stÄr pÄ IMdb.
SÄ jeg vet ikke hvilke andre produsenter du tenker pÄ?
Hva er motivasjonen din?
Du er velkommen til Ă„ se materiale som nye WR forsĂžker Ă„ skjule.
Ingen har rett til Ă„ ta fra meg den muligheten. Vil du se det?
Hva er din motivasjon annet enn Ä bringe opp Wiiks navn igjen. Hvis du er en venn av han bÞr du gi han en Þrefik for Ä skrive sÄ mye dritt pÄ nye selskapssiden sin. Du er opptatt av lÞgner, men hele hjemmesiden hans er jo en et oppgulp av lÞgner og overdrivelser.
Ang materiale har ingen lyst Ä se noe materiale. Hva har det med saken Ä gjÞre? Selv om du sitter hjemme i hula di med en halv stiv en i buksa og ser pÄ Wiik et det lite av verdi for WR som uansett trenger en stor kjent skuespiller.
Og at du sitter pÄ materiale du ikke eier sier meg bare at du er en grÄsone person selv.
Hva er det du vil med dette egentlig? SÄ lenge WR eier Morgan Kane sÄ kommer Wiik aldri til Ä vÊre en del av det. SkjÞnner at du er frustrert, det er vi alle som har tapt penger pÄ dette men du sier du ikke er ute etter Ä forsvare Wiik, men det eneste du gjÞr er jo nettopp det. Bare la det ligge. Du er alene om dette sÄ denne diskusjonen kan du ha et annet sted.
Du sier du er eksekutiv produsent som har jobbet pÄ over 1000 prosjekter de siste Ärene, kom heller med noen lÞsninger. Og nei, da mener jeg ikke screentesten til Gunnar for tror ingen er keen pÄ Ä se trynet hans noe sted.
MĂ„ ta kvelden her ass. Status er at vi har en âkompisâ av Gunnar (fĂžrste venn pĂ„ 2 Ă„r) som sitter pĂ„ materiale som han ikke eier, men som han vil vise deg i kjellern sin. Mangler bare at han lokker med litt godteri Ă„. Shady shady opplegg.
God natt!!
Hehe Nei, du kan fÄ se opptakene pÄ mitt flotte kontor. Jeg har jo ingen agenda for Ä skjule ting.
Husk at vi har et felles mÄl her,
Ja, jeg er enig med deg om at Wiik burde fÄtt seg en liten Þrefik for Ä bringe prosjektet hurtigere frem, men samtidig har jeg stor forstÄelse for at et slikt omfattende prosjekt tar tid. Lang tid!
Vedr. materialet jeg sitter pÄ sÄ var det kun et innspill til de som hevder at han ikke ha gjort noe pÄ de 10 Ärene det snakkes om. Jeg kan bekrefte at han faktisk har gjort noe. Det var tanken bak innspillet. HÄper du forstÄr det.
Hva er sÄ omfattende med prosjektet at det tar 10 Är?
SÄ du har litt materiale som viser at han har gjort noe pÄ 10 Är. Vi snakker ikke 10 uker her, men 10 à R.
Du vil tydeligvis at Wiik som en ukjent skuespiller skal spille i Morgan Kane. DET ER JO HELT UAKTUELT uansett. Denne filmen mÄ ha en kjent skuespiller.
Snakk heller om hvem som kan spille og lÞfte prosjektet? Men vanskelig Ä ha deg med i diskusjonen nÄr ditt hovedmÄl er Ä selg Wiik tilbake i diskusjonen.
Det er meget mulig at jeg forsvarer feil mann, men hittil er det kun Wiik som har bevist for meg at MK-filmen kan bli en realitet.
Ja, jeg ser at han har gjort noen feiltrinn, men ingenting tilsier at han ikke ville klart Ă„ gjennomfĂžre prosjektet.
Noe er nemlig riv ruskende galt i denne debatten: âFolketâ hevder at Wiik er en svindler, men per definisjon er han jo ikke det.
En viss aktÞr i nye WR har proklamert Wiiks udugelighet uten Ä vise til fakta i saken og da mÄ jeg fÄ lov til Ä stille spÞrsmÄlet: Er det nevnte aktÞr som farer med lÞgn?
Jeg har sett Wiik sine filmopptak, men jeg har aldri sett nye WR sine opptak.
Hjelp meg her.
At en screen test av Wiik som Morgan Kane er det eneste som er produsert er vel helt pÄ linje med alt annet som har kommet frem. Viktigste mÄlet med selskapet var vel at Wiik skulle leke cowboy.
100% at du forsvarer feil mann, du burde forsvare alle som har investert penger som vil ha en film pÄ beina. Wiik er ute av bildet selv om han fortsatt vil vÊre inne, ellers hadde ikke du skrevet her nÄ pÄ vegne av han.
Han blir saksÞkt for svindel, taper 3 ganger i retten og ender med Ä gi tilbake alt han har blitt saksÞkt for. For meg er det en svindler som ble tatt, men som slapp unna uten en rettslig dom. Ja, det er min mening, men for de fleste sÄ er du da en svindler.
Jeg pÄstÄr ikke at jeg er imponert over at Wiik har klart Ä gjÞre én enkel scene pÄ 10 Är, men jeg forsÞker Ä fÄ pÄ bordet at mannen faktisk har gjort en god innsats.
Jeg har sett en scene fra filmen og jeg er imponert. Det betyr jo nÞdvendigvis ikke at alle andre blir imponerte, men jeg vil pÄstÄ at han gjÞr en meget god figur i den scenen.
Wiik er absolutt en ukjent skuespiller og nettopp derfor mener jeg at MK burde blitt lansert med ham i rollen som MK; Han gjĂžr en god figur, han er ukjent og nettopp derfor kan MK-filmene blir en Ăžkonomisk suksess.
Jeg kan selvsagt ta feil, men jeg er villig til Ä gamble pÄ at jeg har rett.
Og meg som en investor Þnsker ikke Ä se en ukjent skuespiller i hovedrollen, spesielt ikke en som har blitt saksÞkt for svindel og gikk 1 Är gjennom en rettsprosess som stoppet opp alt for WR.
Du og Wiik gamblet i 10 Är pÄ at dette skulle funke. SÄ jeg tar ikke noe betting tips fra deg dessverre.
En screentest er helt avgjĂžrende i en filmproduksjon. Det er her man ser om dialog, harmoni mellom skuespillere og regi faktisk fungerer. Jeg har sett screentesten til MK og det funker!
Kom pÄ mitt kontor sÄ skal jeg vise deg
Ja, men er jo tydelig at hovedprioritet var Ä fÄ Wiik i hovedrollen.
Alt rabalder som har vĂŠrt i etterkant har uansett gjort at Wiik er 100% ute av diskusjonen uansett hva du mener om klippet.
Var du i USA og kjÞrte Ferrari og bodde i stort hus du Ä? For hvis du har investert 1 million som du sa over sÄ er det bemerkelsesverdig at du stÞtter han i det heletatt etter at han har levd pÄ vÄres penger i 10 Är.
Tydeligvis kan du kaste penger ut av vinduet.