Jeg har jo selv investert i Wiik og jeg antar at vi har en felles motivasjon her.
Jeg vet godt at Wiik er ute av WR, men jeg Ăžnsker ham tilbake. Den diskusjonen er jeg villig til Ă„ ta.
Du stÄr selvsagt fritt til Ä mene at Wiik er en svindler, men juridisk er han ikke det. Jeg ber om at vi forholder oss til fakta. Utover det er jeg Äpen for en frisk diskusjon
Hehe Nei jeg har ikke rÄd til Ä kaste penger ut av vinduet, men jeg har rÄd til Ä investere i prosjekter med en viss grad av usikkerhet og Wiiks prosjekt var absolutt et hÞy-risiko prosjekt, men jeg ble selvsagt fenget av Hollywood-faktoren. Det skal jeg Êrlig innrÞmme.
Poenget er at Wiik ivaretok en profil hele veien som tilsa at dette var en god investering og det er dette jeg mener skapte vediÞkning i selskapet. Vi kan mene hva vi vil om Gunnar i hovedrollen osv, men han ivaretok pengene vÄre.
Det velregiserte stuntet fra Kahn og en viss ung nordmann, var det som knuste selskapet. Ikke betvil det! Sjekk heller bÞkene, sÄ snakkes vi
Ja, du tenker at Wiik melte sin egen kake her? Det er godt mulig, men du skal ikke nĂždvendigvis oppfatte det som negativt. Sylvester Stallone gjorde det samme med Rambo.
Trodde du kunne film jeg?
Rambo? Du mener Rocky!
Sylvester solgte bikkja si og sulta, han levde ikke i 10-Är pÄ pengene til investorer der han kjÞrte rundt i en Ferrari.
Tror du mÄ fÄ deg litt sÞvn nÄ, for kebab dressingen har tÞrket pÄ skjorta mi og at du sier Wiik har ivaretatt vÄre penger er jo helt sjukt.
WR var jo sÄ og si konkurs nÄr det gikk pÄ bÞrs. ( hÞrer du bare pÄ hva Gunnar sier eller har du lest deg opp pÄ noe som helst?)
Hahaha Jeg forstÄr skepsisen din, men det er viktig Ä pÄpeke at Wiik faktisk genererte betydelige verdier i sitt regime fremfor de inkompetente tullingene som styrer WR i dag.
Du kan synse sÄ mye du vil, men all Þkonomisk utvikling er ubÞnnhÞrlig dokumentert
Jeg fikk meg ny bil pĂ„ WR-penger forresten âŠ
Ingen er interessert i den diskusjonen sÄ den blir nok bare mellom deg og Wiik.
Han har jo startet nytt selskap. Hvorfor babler du om han og WR her. Han har jo startet pÄ nytt med samme teamet han ikke fikk til noe med pÄ 10 Är.
Han jobber med Jim Cardwell som har saksÞkt WR, sÄ skjÞnner ikke hvorfor diskusjonen du tar opp om Wiik til WR igjen er aktuell fra din side. Du har sett han har nytt selskap? I Sveits? Med gamle WR folka?
Du fikk deg en bil basert pÄ et luftslott som ble tatt pÄ bÞrs som var konkurs og hadde ingen planer. SÄ gratulerer skjÞnner jo hvorfor du ikke ser svindlingen her, Hehe. Like barn leker best og du og Gunnar ser ut til Ä vÊre et bra team der
Jeg forsĂžkte Ă„ innlede en god dialog, men du velger Ă„ sparke under beltestedet med irrelevant tull. Din ignoranse avslĂžrer deg og jeg forventer en unnskyldning for at du har kastet bort min dyrebare tid. Dette er et forum for konstruktiv prat og jeg ber deg logge av og gi telefonen din til en voksen.
Er ingen god dialog du starter for ingen er intressert i mÄlet ditt med dialogen. Wiik tilbake til WR gir jo ingen mening. Han har nytt selskap og du svarer ikke pÄ spÞrsmÄlene mine over.
Han har jo startet nytt selskap. Hvorfor babler du om han og WR her. Han har jo startet pÄ nytt med samme teamet han ikke fikk til noe med pÄ 10 Är.
Han jobber med Jim Cardwell som har saksÞkt WR, sÄ skjÞnner ikke hvorfor diskusjonen du tar opp om Wiik til WR igjen er aktuell fra din side. Du har sett han har nytt selskap? I Sveits? Med gamle WR folka?
Beklager God-of-war, men du har mistet all troverdighet.
Du er velkommen til en fornuftig dialog, men pissprat er det ingen som har tid til.
Hvem er det som fÞder deg med falske opplysninger? Og ikke minst: Hvorfor tror du pÄ de?
Du mÄ gjerne angripe meg for mine holdninger, men ikke lyv og presenter uriktige fakta mot meg!
Jeg tipper at du er pÄvirket av en viss nordmann med unike pÄvirkningevner som er oppfostret gjennom samfunnet han tilhÞrer.
Mr. Cardwll var i retten i gÄr forÞvrig. Vet du hvem andre som var der?
Du svarer fortsatt ikke pÄ spÞrsmÄlene mine.
Hvorfor prÞver du Ä selge Wiik inn til WR nÄr han har nytt selskap? Med Cardwell som har saksÞkt WR? Du er utydelig pÄ agenda og snakker i sirkler.
Jeg har da vitterlig forklart hvorfor jeg Ăžnsker Wiik i WR. Se over.
Cardwell stilte alene i rettsalen. Kanskje det burde ringe noen bjeller?
Gunnar har jo nytt selskap. Hva skal han med WR?
Skal han forsvare seg mot Cardwell da?
Cardwell-saken er strengt tatt utenfor denne diskusjonen.
Kan vi dra praten tilbake til Wiik og hans satsing rundt WR?
Jeg er informert om at Wiik har startet et nytt selskap. Skulle bare mangle, men hvorfor velger du Ă„ hefte deg ved det?
Du er vel faktisk den som ikke har noe troverdighet her i diskusjonen. Du slenger rundt deg med pÄstander og kommer med ting du ikke kan dokumentere.
WR saken er rimelig enkel.
10Är uten noen film, det som finnes av Wiiks sine skuespillerprestasjoner bekrefter det WR har sagt. Han bÞr ikke vÊre skuespiller.
NÄ ble vel ogsÄ Wiik dÞmt til Ä gi tilbake noen millioner aksjer.
Ser gjerne at du dokumenterer noen av pÄstandene dine.
Hvem er det du sikter til her?
Skulle Ăžnske jeg hadde sett de, for det eneste jeg har sett av Wiik er materiale som kanskje hadde funket i : Morgan Does Kane .
At Wiik har startet nytt selskap Ä bare venter pÄ Ä fÄ kloa i Morgan Kane ipn er det vel liten tvil om, og det skal ikke forundre meg stort dersom han lykkes heller.
edit:
Jeg tror du og kompisen din er livredde for at dersom det gÄr mot slutten for WR , at de skal trikse det til slik at Elevate Spectra Productions (cultivate) sitter ppÄ ipn og at dere da mÄ vente 4 nye Är
edit2 : med disse skuespiller prestasjonene : https://archive.org/details/WorldsWorstBestFilmEver skal han liksom spille Morgan Kane? (selv om regissÞr har en stor del av skylden pÄ denne)
edit 3 :
«Hva er vitsen med Ä sitte inne, nÄr alt hÄp er ute?»
fÄr ikke noe dersom du selger heller, noen tusenlapper fra eller til i tap har null betydning. og man risikerer Ä gÄ glipp av oppturen dersom styret finner en lÞsning
JĂžss, her ble det plutselig liv!
Mange som pÄstÄr at Wiik ble «dÞmt» til bÄde det ene og det andre.
Det stemmer ikke. Det ble inngÄtt et forlik mellom WR og Wiik. Ingen ble dÞmt for noe som helst. Mitt tips er at han fikk x antall millioner for Ä gi fra seg aksjene og forlate selskapet.