Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Enig. De mÄ jo ogsÄ lÞnnes pÄ en eller annen mÄte og jeg ser ikke akkurat at selskapet har sÄ mye penger Ä rutte med.

Var ikke akkurat lÞnn jeg tenkte pÄ, det er jo egentlig bare symbolsk. Var mere at jeg ikke helt ser hvorfor de ikke prÞver Ä fÄ inn folk fra en av de store selskapene. Men fÄr vel presentert hva de har tenkt i morgen

Kanskje Arne Blystad kjenner/ har «krevd» henne?
Han eier jo nĂŠr 15% av selskapet.

Stiller du?

Kan du hĂžre om dette fortsatt er aktuelt?

News
Los Angeles, Feb. 23, 2017

WR Entertainment signs Hollywood screenwriter Skip Woods (Swordfish, X-Men Origins: Wolverine, Die Hard franchise) to rewrite the Morgan Kane script

Er ikke Skip Woods pensjonsert allerede?

Vet at for smÄ kids er folk i 40 Ära svine gamle og steinalder fosiiler
 men nÄr du vokser opp, og kommer deg ut av rommet hos mor, og kansje flytter for for deg selv, fÄr deg kjÊreste og andre ting du synes er ekkelt nÄ, vill du finne ut at 40 Ära er egentlig ikke sÄ ille :joy:

Noen som var pÄ GF i dag?
Ble det stilt noen spÞrsmÄl?

Er det noen som har fĂ„tt med seg endringen av personer tilknyttet WR. Under “People” pĂ„ hjemmesiden til Wr er den flere personer som er borte fra den oversikten siden sist (en 3-4 personer). Ble det omtalt noe om dette pĂ„ GF
?

Ja, hvis du fÞrst sjekker board tabben, sÄ til all er noen borte
 dersom du gÄr rett til all er alle der bortsett fra hu nye

Nei, ikke mange spÞrsmÄl som ble stillt. Geir K. PrÞvde Ä fiske litt, men de ville ikke si noe som kunne lage en media greie, og kun slippe hÄndfaste nyheter, noe jeg setter pris pÄ.
Det som man kan fundere over er atFrode Foss var med Tassmin i LA. (Hva er sÄ viktig i LA at styreleder ikke kunne vÊre med pÄ GF?

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/453788

Takk SirS., ser det nÄ - alle er der:)

Har de kontor eller noe i LA?

Adressen stÄr pÄ hjemmesiden :blush: skal du pÄ besÞk mens du er der borte? :crazy_face:

Too late siden jeg reiser hjem etter frokost. Men hadde jeg vist det kunne jeg lett sjekka dem ut.

1 Like

Ok, sÄ verken Frode eller Khan var pÄ GF?

:champagne:

De var i LA pĂ„ “kontoret” :smiley:

Er det normalt Ă„ gi ansvarsfrihet til styremedlemmer og daglig leder?

Ref. punkt 12 og 13.

De kan i praksis gjÞre en sÄ dÄrlig jobb de vil uten konsekvenser.

Edit: Lurt Ä ha ryggen fri fÞr selskapet slÄr seg konkurs eller avvikler driften.

Det er helt normalt og gjĂžres rutinemessig i mange selskaper i Europa. Det fritar dem imidlertid ikke for loven, og er vel mer Ă„ regne som at selskapet viser tillit til styret.

AksjonĂŠrene har jo muligheten til Ă„ stemme mot et slikt forslag.

1 Like

OK, synes det virket snodig men har lest meg litt opp pÄ det nÄ. Er som du sier helt normalt dersom aksjonÊrene er fornÞyd med den jobben som er gjort. Hvordan det kan vÊre tilfelle i dette selskapet er et annet spÞrsmÄl.