Men hvorfor kommer ikke selskapet med info om foregående kvartal, som de har gjort helt siden oppstart (?)?
Er vel ikke forventet før i morgen?
Har lurt på det samme. Kan det være de trenger mer tid på seg nå som de får abonnenter fra fler land? Burde jo være mulig å komme med en update snart likevel. Q4 er vel 1. mars
Har de gitt beskjed om det på forhånd? I såfall ikke fått med meg.
Det startet med oppdatering ett par dager inn i nytt kvartal, men har blitt stadig mer og mer utsatt etterhvert som tallene har blitt dårligere og dårligere… Får bare en dårlig følelse for Q4 med mindre dette er blitt kommunisert ut til markedet allerede, at oppdateringen kommer i morgen:)
Er vel ca 5 uker før Q som har vært standard.
Jeg tror den lave veksten har med generelt dårlig salg av “consumer electronics” i en periode med høyere renter. Jeg så logitech nylig rapporterte tall som var ned 22 prosent yoy. Sånn sett så bør man kanskje være fornøyd med svak vekst i 2023.
Tar en posisjon her 7,95.
Bør være stor oppside og laber nedside her.
Samme tenkte jeg på 9
Tok tap idag, likte ikke melding… kan komme mer negativt
Altså, CFO er ikke nødvendigvis den mest sentrale personen? Jeg ser bare ikke hvorfor det sender kursen med 7%
Har sett cfo slutte rett før oppkjøp i en rekke selskaper. Xplora har klart å få mode i Skandinavia og Tyskland. Bra cashflow. Har en følelse av at denne kan bli kjøpt opp. Kjøpte klokke til datteren min nå i februar, er veldig fornøyd.
Hele oppsettet var veldig enkelt og alt fungerer utmerket
Det er mange aksjonærer, inkludert meg, som ikke ønsker at selskapet blir kjøpt opp på all-time-low verdsettelse. Er mye ned på investeringen, men tror at det kan endre seg i neste bull-market.
Hvis de ikke skal bli kjøpt opp, så må de klare seg minimum ett år til med stadig større utfordringer for retail. I tillegg er jeg usikker på om de har nok finansiell styrke til å komme ordentlig inn i de øvrige markedene de forsøker
Jeg så på Twitter at det ble nevnt at CFO solgte aksjene sine etter at han sluttet. Dersom det var oppkjøp på gang, burde han vel visst dette og ikke solgt?