Ettersom han forsatt er i selskapet som CFO, så måtte dette vært annonsert. Så her er det noen på Twitter som skrøner
Her er kilden, er det feil?:
twitter com/lnnotesco/status/1633119027626139651
Jeg kan ikke poste lenker enda fordi kontoen er for ny, så jeg har fjernet punktum etter “twitter” og før “com”
Kan vel høre med @Innotesco hvor han har dette fra? (hvis det er samme person)
Og aksjonærlistene man har tilgang til her på TI viser ikke noe salg fra CFO
“Clement will remain in his current role until a successor is in place”
Ser ut til å ha solgt rundt 50k-60k enheter i Q1. Og faktisk en liten økning i abonnenter fremdeles.
Not terrible, not great. Lurer på hvordan markedet tar dette. God inntektsøkning kontra Q122 i hvertfall:)
Edit: Serviceinntekter fra 40,9m-49m QoQ også. Må være noen prisøkninger her, men allikevel knallbra.
Xplora sells majority of European inventory to Brodos AG for up to NOK 60 MNOK, and enters into an European Master Distribution Agreement
Sorry, ikke brukt tekinvestor på en stund. Men jo, Clement har solgt. Sjekk listene.
Jeg er forøvrig på vei inn i aksjen igjen etter å ha vært ute en stund. Spesielt dagens avtale er en big deal…
Ser ikke noe salg? Eneste er han er ute av topp 50, pga nå er 50ende plass med 143k aksjer, hans innehav er uendret etter det jeg ser på listene.
Kjøpte en ny Xplora klokke til dattera i helgen. Hadde 1. gen klokke til sønnen min for mange år siden og var lite imponert da. Kjekt å se produktet er mye forbedret fra 1. versjon - og funksjonaliteten er også merkbart bedre. Appen virker noe begrenset, men det er vel mest fordi jeg ikke har abonnement? Ser de også har kommet med en rekke tilleggstjenester, men så er spørsmålet om folk er villig til å betale for det. Så lenge dattera mi ikke er klar over at man kan få apper og spill til klokken så tror jeg vi skal klare å unngå disse økonomiske fellene…
Aksjen har vært teknisk stygg lenge, men Monthly chartet viser tendenser til en slags bunn som formes, men det for tidlig å si om det er kjøp for egen del.