Jeg ser fortsatt 2-3x potensial, på tross av at aksjen er opp mye i det siste. Nå ARR på 181m. Ved notering var EV/ARR på 20x mens den nå er på 2x…! Dette skyldes både at kursen er kraftig ned, samt at ARR er kraftig opp… Dette bør si noe om oppsiden fremover!
Xplora har kjørt på med 1€ tilbud på xgo3 i Tyskland etter skolestart. Det regner jeg med våre nye hype- investorer har fått med seg. Blir spennende å se marginer.
Jeg tror Eigil Stray Spetalen er ganske enig med deg i hvertfall. Han har lastet opp mye i det siste.
Ja han fortsetter å kjøpe og når mcap bikker 1mrd så må flere større fond kjøpe pga indeksinkludering, osv. Så dette ser veldig bra ut.
Oi stor kjøpsmulighet i dag! En algo som ser ut til å gå fullstendig feil… Kjøper mer selv før Spetalen laster opp videre
Xplora Technologies announces breakthrough partnership with leading UK retailer to expand market presence
Nedgang på dette??
Gratulerer til alle som fulgte dette og kjøpte på dippen i dag!
Dette er faktisk svæært! Curry’s er ledende på teknologiprodukter i UK. Jeg tipper lignende bransjeledere står for tur i Tyskland, USA, osv.
Virker som det er brutale problemer med software i Tyskland. Masse misfornøyde kunder, pågått lenge også (4 uker+).
Kunder får heller ikke svar ved henvendelse til kundeservice pga for lav bemanning og stor pågang…
Har noen av dere med produktet her i Norge problemer med bruk?
Har du link til disse påstandene om problemer i Tyskland, så er det fint om du kan legge disse ved.
Har brukt Xplora i over 1 år for minstemann og aldri hatt problemer.
Bare å sjekke Xplora Tyskland sitt kommentarfelt på instagram
Største gutten har brukt xplora i 2 år nå. Ingen problemer.
Tyskerne må huske å oppdatere klokken og betale tlf regningen
Kjære vene… hvem er det som klager? Jo de som er misfornøyde… vil alltid være noen som opplever problemer… du finner garantert en haug av folk som hater iPhone også… saken er at selskapet selger haugevis med klokker og da er det nødt til være litt klager… jeg vil heller ha litt klager enn en produksjonsprosess som er 100% feilfri (umulig), pga da blir prosessen for dyr.
Da får du tåle at klagene blir påpekt Da er jo tingenes tilstand akkurat som du ønsker:)
Personlig syntes jeg det er trist at vi har kundeservice som ikke har kapasitet til å svare kundene under back to school. Men Det er kanskje bare meg
Og kalle det “brutale problemer” er jo direkte useriøs… Klikket inn på deres instagram og det er 5-6 klager under hvert bilde i et land de selger tusenvis av klokker… men du må gjerne basere din investment research på det…
Har henvist til en del utfordringer hvor både GPS og klokketelefon over en periode ikke fungerte. Har blitt noe bedre den siste uka. Fungerer greit når de ligger henslengt i skolesekken ,men må lades hver kveld.
X4 fungerer bedre enn XGO3 både på GPS og tale. XGO3 har noe bedre batteri, men har helt forferdelig treg gps og mer ustabil telefon.
Kundeservicen er bortimot ubrukelig.
Oppsummert, fungerer sånn høvelig og har såpas dårlig gps at man nesten kan claime at man ikke overvåker barnet
Xplora kommenterer selv at de har hatt sofwareproblemer men at det ble løst for en uke siden. Skal fungere for folk å logge ut og inn.
Tror selskapet har for få på kundeservice kontra kundemassen når problemer oppstår.
X4 er vel nå to generasjoner gammel? Men XGO3 skal være nyeste i rekken for den modellen…