Vi har etablert oss på 17-tallet. Noen som kom inn under 10 har sikkert solgt og mange nye har kommet til. Jeg tror det er 2-3x potensial fra dagens kurs og at end game her er oppkjøp. Forhåpentligvis kommer det først når kursen står over 50
Ser på 2 potensielle utfall her. Ser det ikke som usannsynlig at den treffer 11-13 i år etter en enorm oppgang
TA på illikvide aksjer er fullstendig bortkastet…
Det hjelper deg med timing på entry og exit, så det er noen prosenter og hente
Kan godt hende på aksjer som faktisk handler… men i Xplora er det lite likviditet og stor avstand mellom bid og ask…
Sten på Sten. Pun intended
Vanligvis er det slik at selskaper slipper børsmeldingen med negative news i helgene, men lørdagens melding fra Xplora er heldigvis av det positive slaget.
- Den første avtalen med en stor telecomoperatør i USA. Denne typen avtaler gikk selskapet gjennom på Q2. Den gir en veldig god risk/reward for selskapet.
- Troomi vil selge selskapets smartklokker i USA og dette vil gi Xplora en margin på device salg sant recurring revenue fra abonnementene.
- Dernest har Troomi bekreftet at de i tillegg vil kjøpe minst 10 000 klokker av Xplora hvert år
Noen som har siste aksjonærlister her?
Det har alle insider-brukere. Du oppfordres herved til å betale for aksjonærliste som alle oss andre
Øker hver dag i denne på den pullbacken som har vært. Newsflow og earningsmomentum kommer til å fortsette å overraske på oppsiden her tipper jeg.
Flere på jobben min som har kjøpt denne klokka til barna sine. To av tre er superfornøyd og syns det er en stor fordel å kunne se hvor de er og ringe de. Det nevnes også at det er veldig fint å kunne gi barnet en klokke ovenfor en mobiltelefon i den alderen.
Den eneste som ikke var så positiv er en IT-konsulent som heller vil gi barna sine AppleWatch… Det sier jo sitt. Ikke alle som har råd til det. Dette er jo bare et par eksempler, men tenker det er nyttig å ta litt tempen der ute og høre hva folk syns. Nå kommer det stadig opp nye avtaler og inntjeningsmuligheter i flere land, så her gjenstår det bare at selskapet fortsetter å levere.
Mcap er fortsatt svært lav etter emisjonsfare som flere har nevnt. Nå har også aksjen korrigert ned mot støttenivåer etter siste byks fra rundt 6kr til 17kr. I følge Investtech ligger det støtte rundt 13,6, og det skal mye til for at den ikke holder nå med tanke på momentum og utsikter fremover. Tror dette er en gylden kjøpsanledning før vi er på høyere nivåer.
Endelig litt fart i denne igjen… Gleder meg til Q3! Tror vi vil være godt oppe på 20-tallet etter de tallene er ute
Denne aksjen gikk bananas etter Q2… Jeg tipper den sterke trenden vil fortsette på Q3 og har lastet opp før rapporten… Vil ikke bli overrasket om denne stiger til over 20 etter rapporten…
Nå har Troomi endelig lansert og promoterer Xplora. Vil ikke se noe på Q3 tallene, men de rekker fint å selge en del før jul
Blir gøy imorgen!
Pre rally og pre forventning? Hva kan gå galt?
Rapporten er veldig bra i morgen.
Spent på å se hvilke resultater OneCall samarbeidet har gitt i økt sub vekst og marginen på rev share
Det er ikke sikkert det blir fremstilt. Tar du backlogen og blander inn de 100k++++ solgte enhetene får du ikke sett en avtale isolert. Må minst vente 6 mnd