Virkelig bra webcast i dag. Hørte litt på CTO på Capital Marker Day, som begynte etter kvartalspresentasjonen. Virkelig bra demo som illustrerte mulighetsområdet med guardian protection for andre mobiler.
Det at vi nå kommer over 90% for Doro er kjærkomment. Da kan vi få noe kostnadssynergier, både på systemkost og professional fees, men også på personell. En listing vil være kostnadsreduserende, men kanskje vel så viktig all tid som frigis. Mulig listing på hovedlisten i Sverige og Norge vil også tiltrekke seg nye investorer.
Angående lånet leste jeg «måneder» på posten din tidligere i dag, men «kvartaler» gir mening.
Kontantbingen kan snart reduseres.
Fennefoss nevnte at det aldri hadde vært solgt så mye i form av volum. De har nok kjørt hardt på med lave utpriser og binding med abo for å få høyest mulig conversation rate. Topplinjen skuffer jo litt og det tenker jeg er det som drar prisen tilbake igjen i dag.
Fremover har vi en drøss med butikker som skal tilby Doro Connect fremover. 2G/3G sunset slår for fullt i Q4. Konverteringen ser lovende ut, selv om den nok blir lavere i de andre kanalene. Guardian protection kan også bli en gullkalv.
Dette ser lovende ut. Fremdeles den desidert største posisjonen i porteføljen min.