Tolker det slik jeg oppfattet det første gang. Xplora har fått mulighet til å teste funksjonalitetene (Mulig dette også er åpent tilgjengelig). Jeg tenker ingen avtale ligger i bunn. Da ville det i første omgang kommet melding om LOI, for så å konkretisere dette i en fremtidig avtale.
Tenker Xplora har mange veivalg her og spennende strategiske valg som må tas. Enten slik du beskriver med B2B-avtale, eller en slags revenue share model, til consumer, der Samsung får en kick-back. Hvis dette materialiserer seg tenker jeg det er naturlig at Xplora vil ha kontroll over betalene kunder i Guardian-appen, men ser også at Samsung ønsker ha en kontroll. (Dette blir jo bare spekulasjoner fra min side).

Slik jeg tolker det har de nå på plass en løsning som fungerer på Samsung og andre tilbydere, og at de kommer tilby tilby denne tjenesten til OEMs. At de har underskrevet en avtale med Samsung B2B tviler jeg på, da det i så fall burde vært børsmeldt, da slik informasjon skal være allment tilgjengelig. Mulig det kommer de neste dagene, ukene.