Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

GM-CSF er et tve-egget sverd i melanom. Det er det tonnevis av dokumentasjon på, og sannsynligvis noe Ultimovacs hadde kontroll på… Det sagt, man visste jo ikke hvordan det ville spille ut når man la på UV1.

Samme det - uinteressant, ferdig og dødt.

Ja. Det som er mest interessant i dag er å forsøke å sette seg inn i teknologien som nå skal testes ut.

1 Like

Nei, det er å se teknologien man allerede har satt seg inn i før man kjøper bli validert og komme gjennom kliniske studier med stor suksess slik at selskapene blir verdt billions of dollars og biotek kontoen kan komme seg i 0!

Skal ikke si meg 100% uenig i det, nei. Teknologien er interessant, men man skal også helst ha til salt i maten.

Jeg skal heller ikke påstå at det er enkelt å sette seg inn i alle detaljene. Men det er nødvendig for å kunne stille kritiske spørsmål, og det bør man helst gjøre om man vil øke sannsynligheten for å gå i 0.

1 Like

Søren meg ikke lenge til Zelluna begynner å tygge på gamle gaps i chartet. Vi trenger @Savepig til å se på dette her!

Kurshistorikken fra Ultimovacs er vel helt irrelevant?

Ultimovacs ble jo bare brukt som redskap for børsnotering??

3 Likes

Marketcap 916 milloner på kurs 35
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0013524942-XOSL

Latterlig lav omsetning:

Sikre gevinst ffs. Selg unna!

4 Likes

Spytta inn noen kronasjer i emisjonen på 10 kroner i november, solgte meg ut på 10,1 :joy:

Morro at det er liv i bioteksektoren igjen. :fire:

3 Likes

Inntrykket mitt er at biotek i Norge er mye mer boblete og hypedrevet enn i Sverige.

True or false? Kjør debatt!

Som man mene noe om dette ville det vært nyttig å kunne ta utgangspunkt i de dataene som ditt inntrykk er basert på…

La oss si at jeg har fulgt sånn noenlunde med over en 10 års periode.

Men hey, hører gjerne med Mr gpt.

Tenker at siden bransjen er ganske umoden og underutviklet så vil det gjerne reflekteres i prisingen av selskapene også, og markedets evne til å vurderer nyheter og events.

Based on the provided search results, it is not necessarily that Norwegian biotech companies are more hype-driven, but rather that the Norwegian sector is in a different stage of development compared to Sweden, often described as having high research potential but lacking the established industrial scaling found in Sweden. **
The Life Science Cluster
The Life Science Cluster
** +1

Sweden is generally considered a more mature powerhouse, holding second place on the Global Innovation Index, while Norway is working to translate its research strengths into growth.

Marketmaker er smart i denne aksjen.

Legger stor kjøpsordre rett under CB sperren slik at om man prøver å selge inn i den så går aksjen i auksjon :rofl:

Til info så er den grensen på 31,5 akkurat nå.

Ja, og som :pig: er inne på: Med de små volumene her trenger man ikke Pareto (:pirate_flag:). Her kan Hvermannsen få leke med kursen.

Hvem har sagt at det er pareto som har lekt med kursen i CRNA? ikke bland kortene dine nå. Jeg har vertfall ikke antydet det, kanskje svaret ditt er myntet på noen andre.

1 Like

OK, en presisering: Det er ikke :pirate_flag: som har lekt med kursen. Men de er gode å ha som “tilretteleggere”. Slik sett er de neppe noe “slemmere” enn DNB Carnegie. De har bare vært litt uheldige med navnevalget sitt (:pirate_flag:).

Skjønner ikke helt hvor du vil hen, eller hva du sikter til. Du svarer på ting som ikke er nevnt. Lykke til med det :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hvem er det?

Poenget var at selv om ordrebøkene indikerer at tradere benytter de triksene de kan for å manipulere kursen i både Circio og Zelluna, og det svinger tosifrede prosenter i alle retninger, så er det, som :pig: påpeker, en enorm volumforskjell.

Svingningene (og de meldingene vi forventer fremover) betyr også at man ikke kan bruke kursen (og teknisk analyse) til å forutsi hvor vi står i august. Når man skal bestemme hvor mye man evt skal satse i det ene eller andre selskapet kan det være fornuftig å sette seg inn i det fundamentale. Har nettopp vært gjennom siste presentasjon fra Zelluna, men har ikke tid for øyeblikket til å kommentere dette nærmere.

1 Like

Setter pris på at du bruker forumet til å dele tanker, er vel det som er meningen.

Jeg har dog ikke bedt om en “forklaring”, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen.

God helg :slight_smile: