Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BerGenBio ASA - New share capital and warrants registered

BerGenBio ASA - Correction, new share capital and warrants registered

BerGenBio ASA - Information about the Warrants issued in connection with the Rights Issue

BerGenBio ASA: Resolution to increase the share capital for settlement of underwriting commission

BerGenBio ASA: Share capital increase registered

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @anon8907229 (147 likes)
  1. @Hotdog (73 likes)
  1. @polygon (51 likes)

Resten av topp 10:

1. @Roc (48 likes)

2. @stAMy (41 likes)

3. @Matadoren (37 likes)

4. @Aristo78 (35 likes)

5. @drdr (30 likes)

6. @Boms (24 likes)

7. @Buffet (21 likes)

Gratulerer!

Jeg skal prøve å svare deg på en skikkelig måte.
Tegningsrettene som det finnes ca 1,25 milliarder av kan benyttes i 2 omganger.
Den første er 14 dager etter at q3 er annonsert og den andre perioden er 1-14 april 2024.
Innløsingsprisen vil være mellom 10-13 øre.
Denne emisjonen har vært klar lenge.
All info finner du her:
https://www.bergenbio.com/news/AD60D220C863C3A4

2 Likes

Jeg påpekte at kurs 0,0001 er feil på en så pen måte som jeg kunne. Posten ble flagget og fjernet. Jeg forsøker derfor å formulere meg enda mer forsiktig. Dagens kurs på BGBIS er lavere enn i går, og akkurat nå er kursen 0,0078. Det er veldig stor forskjell på 0,0001 og 0,0078. Det må da være rom for å påpeke når det skrives noe som er direkte feil her?

BerGenBio ASA: Invitation to second quarter and half year 2023 results webcast

BerGenBio announces clinical data presentations highlighting the activity of its selective AXL inhibitor bemcentinib in Non-Small Cell Lung Cancer

2 Likes

BerGenBio Reports Second Quarter 2023 Financial Results

2 Likes

Correction: BerGenBio ASA Seccond Quarter and half year 2023 Financial Report

Additional data on BerGenBio’s selective AXL inhibitor bemcentinib to be presented at the 2023 ESMO meeting

4 Likes

New Data on BerGenBio’s Selective AXL Inhibitor Bemcentinib Released Today at 2023 ESMO Meeting

5 Likes

BerGenBio Announces Poster Presentation at Upcoming SITC Meeting

3 Likes

BerGenBio Announces Poster Presentation at Upcoming ASH Meeting

1 Like

BerGenBio Announces Data from Biomarker Analyses in 2L NSCLC

4 Likes

ChatGPT gir en forklaring for ikke-forskere (som meg):
I denne meldingen forteller BerGenBio om nye funn fra en undersøkelse de gjorde på pasienter med lungekreft. De brukte et legemiddel som heter bemcentinib sammen med et annet legemiddel kalt KEYTRUDA® (pembrolizumab) for å behandle pasienter i andre linje av lungekreft. De fant ut at kombinasjonen av disse to legemidlene viser lovende resultater hos pasienter med lungekreft som har visse mutasjoner som vanligvis gir dårlig prognose.

Resultatene av undersøkelsen ble presentert på et møte om kreftimmunterapi og er tilgjengelig på BerGenBio sin nettside. Administrerende direktør, Martin Olin, sier at selv om undersøkelsen var på et begrenset antall pasienter, så tyder funnene på at bemcentinib i kombinasjon med pembrolizumab kan forbedre behandlingsresultatene for visse grupper av lungekreftpasienter som vanligvis har dårlig prognose.

1 Like

BerGenBio ASA: Invitation to third quarter 2023 results webcast

Financial calendar