Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BP har feite og fine sugerør, laget til formålet.
Nå er aksjekursen kjørt nedunder grusen på de fleste biotechs med en mulig løsning. Enkelt for BP å plukke smulene. Eneste som stopper en hostile takover i bgbio er my man Mohn.

6 Likes

BERGENBIO TO PRESENT AT 4th ANNUAL NEXT GEN IMMUNO-ONCOLOGY VIRTUAL CONGRESS

9 Likes

BERGENBIO PRESENTING COVID-19 DATA IN LATE-BREAKING ABSTRACT PRESENTATION AT ECCMID 2021

13 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (502 likes)
  1. @vcp (441 likes)
  1. @Direkte (189 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (174 likes)

  2. @Scrivener (150 likes)

  3. @Multiple (137 likes)

  4. @Mykle (135 likes)

  5. @Tekk (117 likes)

  6. @William71 (98 likes)

  7. @Flottesen (91 likes)

Gratulerer!

Takk @anon28800809 , har noe her kvalitativt kommersielt innspill som jeg kan forstå :slight_smile:

Få håpe at BP blir med BGBIO i videre steps snarlig!

2 Likes

PRECLINICAL BEMCENTINIB AND TILVESTAMAB DATA PRESENTED AT EAU 2021

21 Likes

BERGENBIO PRESENTS ENCOURAGING COMBINED DATA FOR BEMCENTINIB FROM TWO PHASE II COVID-19 STUDIES AT ECCMID

14 Likes

Tydelig at det er sommermodus når den ikke popper mer enn 8% på den… Regner med vi får oppfølgingsmelding rimelig snart vedrørende veien videre.

2 Likes

Hvad mener du? Den ligger pt. i +9% :wink:

Det magiske ordet:

4 Likes

Og der kom også presentasjonen:

Showed evidence for therapeutic benefit on meaningful clinical endpoints
➢ Survival to day 29 - 96.6% vs 91.2% with SoC alone
➢ Reduced likelihood of progression of pulmonary distress to require ventilation – 69% lower than SoC in higher severity cohort
➢ Increased likelihood of shorter time to recovery or discharge – 88% greater than SoC in higher severity cohort

10 Likes

Hvorfor må BergenBio slippe meldinger midt i handelen… er det vanlig kurspleie fra storeieren ?

Fordi de kan ikke slippe resultatene før den varslede presentasjonen starter, men samtidig slik at det foreligger lik informasjon.

Etter flere selskaper som måtte avslutte sine covid treatment forsøk begynte jeg å tville om Bemcentinib skulle oppnå signifikant statistisk forskjell. Spennende å følge med i tiden som kommer.

1 Like

Da er det muligens tiden hvor de tålmodige også blir enda mer optimistiske. Det er et godt utgangspunkt for veien videre tatt i betraktning de andre go-meldinger i den senere tid.

1 Like

BERGENBIO COVID-19 DATA PRESENTED AT THE ANNUAL AMERICAN SOCIETY FOR VIROLOGY

6 Likes

Ikke for å være streng eller sur, men fint om slike kommentarer holdes til småpratkanalen. Blir så rask mye støy på fundamentaltråden med slike småkommentarer

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (671 likes)
  1. @vcp (255 likes)
  1. @Hayen (153 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Direkte (147 likes)

  2. @Scrivener (110 likes)

  3. @Roc (82 likes)

  4. @Matadoren (55 likes)

  5. @Mykle (46 likes)

  6. @alfred_e_neuman (40 likes)

  7. @CanonBoy (32 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO ASA: INVITATION TO PRESENTATION OF SECOND QUARTER AND HALF YEAR 2021 RESULTS

BERGENBIO ANNOUNCES CHANGES TO SENIOR MANAGEMENT

13 Likes