Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BerGenBio ASA - Last day of trading in Subscription Rights

Mandatory notification of trade by Primary Insiders and close associates

BerGenBio ASA - Last day of the Subscription Period in the Rights Issue

BerGenBio ASA - Preliminary results indicates an oversubscribed Rights Issue of gross NOK 250 million

1 Like

BerGenBio ASA - Final results of the Rights Issue

Det er ekstremt stor rasfare i Bergenbio-aksjen

1 Like

BerGenBio ASA - Correction of final results of the Rights Issue

BerGenBio - Disclosure of large shareholding

BergenBio ASA - Disclosure of large shareholding

BerGenBio ASA - Mandatory notification of trade, allocations to primary insiders and close associates in the Rights Issue

BerGenBio ASA - Updated timeline for delivery of Offer Shares and Warrants in connection with the Rights Issue

1 Like

Nån som vill ge sig på att sammanfatta bolagets resa och kurskollaps lite. Om man skulle hoppa in nu, hur bedömer ni att risk-reward ser ut, och varför? :slight_smile:

Min subjektive mening:

Er skrevet ganske mye om selskapet i denne tråden. Min kritikk har vært at de har hatt alt for høy cash burn og for lite gjennomtenkt klinisk utviklingsplan. Jeg mener man ikke har noe tydelig effektsignal fra de kliniske studiene som er gjennomført. Vist noe post hoc på noe som ikke var predefinert. Personlig liker jeg ikke safety profilen på druget heller. Høy risiko for min del.

Kort fortalt: Train crash in slow motion, men helt sikkert mulig å gjøre noen gode trades i aksjen.

image

1 Like

“Personlig liker jeg ikke safety profilen på druget heller”.

Nå er vel BGB324 utprøvd på mere enn 600 pasienter uten noe noen særlige bemerkninger på safety.

“Jeg mener man ikke har noe tydelig effektsignal fra de kliniske studiene som er gjennomført”

De studiene som er gjennomført er tydelig med effekt på AXL positive, I 1. linje STK11 studien (BGBGC016) som de nå har hentet penger til vil alle pasientene være AXL positive, og rasjonale er at BGB324 vil ha god effekt på denne målgruppen innen NSCLC.

4 Likes

Jeg har mangt en gang kommentert mitt syn på sagetyprofilen til BEM. Den viste klart QT-forlengende effekt i fase 1. Deretter kan du få et greit bilde på safetyprofilen i de to fase 2 covid studiene samt fra respektive protokoller mtp eklusjonskriteriene (EU Solid-Act protokollen er public).

Effekten på STK11 mutasjon ble vist post hoc. Hvis du går til fastlegen og tar 40 ulike blodprøver vil 1-2 av prøvesvarene kunne vise verdien utenfor referanse uten at det virkelig stemmer. At man finner noe post hoc uten å ha trenger ikke å tilsi kausalite.

Tror vi kan konkluder med at vi har litt ulikt syn på caset. Har nå fulgt caset og kommentert på det her konsistent siden 2021.

3 Likes

BerGenBio Reports First Quarter 2023 Financial Results and Provides Business Update

BerGenBio ASA - New share capital and warrants registered

BerGenBio ASA - Correction, new share capital and warrants registered