Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Har du jobbet i denne bransjen noen år Bisken? Du feilstaver konstant og kaller Algeta for Algetha. Du kaller Big pharma (BP) for BF. Og du snakker om marked milestone i backload når det er snakk om research milestone

6 Likes

Det er en no brainer.
Det meste hadde vært enklere med «hvis»

Den beste avkastningen er vel den som er realistisk, innen for rasjonelle forutsetninger.

Mulig dette er rasjonelt, selv om jeg ikke ser det, så jeg vil gjerne høre hypotesen din, hvordan skal BGBIO skape slike verdier?

Mer enn «hvordan har Genmab» jeg vil høre hvordan du ser for deg hvordan BGBIO skal.

Vi snakker om 180 milliarder / 5,782.35 % økning

4 Likes

Likte denne.

Til DNs henvendelse svarer Mohn at han ikke kan kommentere på utviklingen i selskapet fordi han er i innsideposisjon.

Også hans søster Marit Mohn og hans datter Louise Mohn sitter med aksjer i Bergenbio, verdt noen titalls millioner hver.

18 Likes

Kanskje litt på siden, men Stener Kvinnsland i DN i dag.

Selvsagt har dette ingenting med Bergenbio å gjøre, men viser jo at prof emeritus Kvinnsland fortsatt er en mann å regne med🏆

3 Likes
2 Likes

:microbe: :moneybag:

Skjermbilde 2021-04-10 kl. 09.59.05

Skjermbilde 2021-04-10 kl. 09.50.48

15 Likes

Conclusions: Plasma GAS6 and AXL levels reflect COVID-19 severity and could be early markers of disease prognosis, supporting a relevant role of the GAS6/AXL system in the immune response in COVID-19.

6 Likes

Hva med Tilvestamab og GAS 6
Overlapper Bem og Tilv ?

Skjermbilde 2021-04-11 kl. 11.20.16 Skjermbilde 2021-04-11 kl. 11.21.23

Ellers syntest jeg denne er verd å løfte fram igjen. Alvorlig grad av komorbiditet, men mildt Covid 19 forløp. Det er enda ikke data som klart differensierer mellom alder og komorbiditet, men helt klare data på at dette er de to faktorene som er forbundet med svært alvorlig Covid 19 forløp / død.

8 Likes

For den som lurer på hvorfor Trond Mohn med familie ikke har kjøpt aksjer de siste 2 måneder: “Til DNs henvendelse svarer Mohn at han ikke kan kommentere på utviklingen i selskapet fordi han er i innsideposisjon.” I motsetning til "cornerestone"ere på Oslo vest er Mohn en unik samfunnsbygger med 100% integritet og ville aldri ødelagt sitt renome ved å begå innsidehandel.

6 Likes

Det det gjelder nå er troverdigheten til Godfrey. Etter å ha lagt ut denne presentasjonen kan han nå ikke kommer med dårlige resultater etter uttestingen i UK,India og SA da er hans respekt og troverdighet brukt opp. Tror heller ikke Trond Mohn kan leve med en slik leder hvis han nå ikke leverer.

Jeg har sett flere klage på “troverdigheten” til Godfrey, hva er greia? Spesielt en type på FA-forum er sykelig opphengt i å rakke ned på Godfrey i hvert eneste innlegg han skriver. Har Godfrey gjort noe som helst for å fortjene skepsis som jeg ikke vet om?

11 Likes

Det det er snakk om er vel emisjonen og at Godfrey solgte aksjer og fikk vel en god pris for sine aksjer. Styret har fortsatt tillit til han men nå gjelder det som sagt saken hvor han har ledet aksjonærene til å tro på gode resultater fra uttestingen. Jeg har hvert fall trodd det som står i presentasjonen og kjøpt mer.

Han kjøpte vel på 44 og solgte på 27.
Noen er alltid barn og skal alltid skylde på andre.
CEO og Bgbio har gjort alt riktig.
Accord rotet styrer ikke bgbio, når de så hvor vanskelig det var å rekruttere i GB pga BP laget de sin egen studie basert på protokollen til Accord.
100% riktig og jeg tipper at de som er i Accord angrer på at de ikke gjorde det samme nå.

12 Likes

Noen ting jeg har tenkt litt over i helga, mulig det er jeg som har tungt for det så gjerne kommenter om noen har noen innspill :slight_smile:

  1. Er det ikke noe merkelig å levere oppdaterte studieresultater i en presentasjon på en hjemmeside uten å informere markedet om det?
  2. Er det ikke noe merkelig å endre formatet på response rate dataen som presenteres, så resultatet ser helt lik ut som det tidligere resultatet ved første øyekast. Er fortsatt 4/11 CR/CRi nå, på tross av flere pasienter er inkludert i studien! Tror det er fordi de nå snakker om de som har mottat 2+ sykluser mens de før inkluderte de med 1+ syklus (mulig jeg misforstår).
  3. Har ikke sett noen diskutere den oppdaterte informasjonen, var det fordi dere ikke la merke til det pga nevnte ting, eller er dette totalt sett positivt eller negativt. CR/CRi er vel noe dårligere blitt, om en fortsetter å bruke formatet på dataene av samme type de brukte på ASH, men virker som at mange lever lengre også som jo er positivt. Jeg kan ingenting om dette så derfor spør jeg dere om fasiten :wink:

1 Like

Er det ikke det samme antall pasienter da på de to foilene?

Tror ikke det? I hvert fall ikke de same pasientene. Se f.eks 80 åringen med grønn stolpe på ca 4 måneder, som er pasient nummer 7 fra toppen på den nederste grafen, han var ikke der i Oktober (øverste grafen)

1 Like

Er det 2 flere på relapsed da? Ser også mOS er oppdatert til >7mnd (still maturing) fra 6,2. Veldig merkelig.

2 Likes

Virker som en 74 åring som var helt i start prosessen forsvant (den nederste i relapsed i Oktober), og 3 nye har kommet til på April grafen: Så totalt +2.

80 åringen nummer 7 ned fra toppen med grønn stolpe på 4 måneder
79 åringen nummer 10 ned fra toppen med grønn stolpe på 4 måneder
81 åringen nummer 12 ned fra toppen, med rød stolpe på litt under 2 måneder

*Tar forbehold om feil men i farta virker det slik :slight_smile:

1 Like

Spennende tider må en vel kunne si.
Skulle en ha lært av historikken så skulle en kanskje ha solgt alt nå rett før mulige nyheter men det kjennes ikke riktig det heller så det får stå til :slight_smile:

Synes at Godfrey er et friskt pust inn i lederene for norske biotek’s.
“begrepet promising” sier vel det meste.
Da er en såkalt seriøs men det er jo dødskjedelig .

Og det trenger ikke være noen konflikt mellom evnen til å begeistre og dyktig ledelse.

Kanskje det er en liten kultur-kollisjon vi er vitne til ?

Dyktig er i hvertfall Godfrey , det er nå min mening og bare se tilbake på hvorledes han fyllte opp kontoen ved siste emisjon.
Der er klasse over slikt.

På linje med CEO’ene for PHO , Ultimovac m.flere.

Kan ikke se at det er galt å skape noe blest og optimisme så lenge det har sannheten i bunn og ikke farer med løgn og usannheter og det er jo ulovlig og straffbart , og hvem vil vel leve på brød og vann og få tvilsomme venner… :innocent:

Lykke til i uken som kommer og måtte vi tjene groft på våre bidrag for å skape og produsere noe som kan hjelpe på covid19 og at verden opphører å være gissel for denne pandemien.

17 Likes

Mohn økt.

3 Likes