Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Skjønner ikke helt hvorfor det er relevant at VG har skrevet om BGBIO når DB har en artikkel om piller mot covid som ikke nevner dem, men deg om det…

Syntes du DB ikke skal nevne solskjær når de skriver om “nordmenn som trener premier leagueklubber” bare fordi VG har hatt flere artikler om ham?

1 Like

Vg eller Db blir som poteto potato. God søndag👍

2 Likes

Mye vissvass og gjentakende posting av samme artikler.
Som nevnt over, bare å vente på en oppdatering fra selskapet.

1 Like

Det må en god covid oppdatering med parter eller oppstart av en mindre fase3 Covid alene med godkjenning fra myndighet i ett land, eller fase3 i en av kreftstudiene… Først da kan vi se solide løft i kurs.

3 Likes

Noen som har oversikt på hvem som er handler i aksjen om dagen? Kun shortere og noen småaksjonærer?

I januar lastet jeg opp mer og har gjort det samme frem til nå. Strategien min fra Januar har vært 1,5 til 2 års perspektiv før evt salg. Jeg er fortsatt der og tenker at her skjer det ikke mye før neste år. I beste fall ser vi positiv utvikling etter sommeren.

Men troen på BGB og det de gjør er ikke borte for min del.

2 Likes

Dette kan bli enorm stort over tid, med mange spennende og banebrytende behandlinger og muligheter . Da gjenstår bare en stor dose tålmodighet som aksjonær🚶‍♂️

3 Likes

Har begynt å følge den, men er litt skeptisk sålenge den fortsetter den fallende trenden og det er en stund til noe skjer…, håper den stabiliserer seg rundt 20 +/- ei krone eller to. Kjøper meg inn om den er nedom 18/19 iløpet av sommern.

Skjønner ikke det kursmålet på 66kr??

Er ikke denne enten på 6 kr eller 6000kr om et par år?

Kanskje en smule overkill om et meglerhus gikk ut med kursmål NOK 6,000 :rofl:

1 Like

Så ville den nok stige til 24 kr. Fra morgenstunden og kun falde til 23,5 om eftermiddagen.

1 Like

om kursen klarer å komme på 66 må vi vell være super happy med d;-)

Nei, bull target fra DnB ligger vel i 85-100kr område?

Det er mange indikasjoner hvor en til stadighet ser at AXL er som fyr på bålet.

Det skal ikke så mange treff på mål av de studiene som pågår nå, før det blir litt andre kurser. Å da er flere av dem ikke priset inn i div megler analyser.

Det bugner av fase 2 studier i sluttfasen.
En av kreft studiene over i fase 3 og bemcentinib og bgbio er vesentlig d-risket.

Men… vi får vente å se​:wink::dollar:

Ja, de må starte med noe i nærheten av sist omsatt. Så øker de bare på når kursen går. Akkurat som vi ser i Photocure :blush:

1 Like

Hva gjør du her? Kom deg tilbake i Soff tråden :wink:

1 Like

Haha, følger med på mye jeg :joy:

1 Like
14 Likes

Lik og del og følg :wink:

LET’S GET THIS SHOW ON THE ROAD!

18 Likes

28kr burde enkelt være innenfor på denne meldingen. blir heller ikke overrasket av et lett skuldertrekk.

Vi fikk vel ett lite hopp på ca 45% sist gang det kom FDA fasttrack på AML i 2019…

Bergenbio fikk innvilget fast track for AML i oktober 2019. Den gang reagerte markedet med å sende kursen opp 25% (for deretter å falle ned igjen på tidligere nivåer dagene etter…)