Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Da selger man ikke alle. Betydelig differanse i anskaffelse og salgspris.
Samme kan det vær, men timingen er ikke noe god!

2 Likes

Mye tullball her nå. De selger alltid via megler, 3 part.

God helg🍻

2 Likes

Enig, bare litt feriepenger til RG. NOK1,125m ish. I have no problems with this. He still has 1m options, so if bgbio goes as we all hope, he wont have to worry about his personal finances and meither will I.

Ok, så da satt megleren med aksjer eller lånte? Godfrey sine blir ikke trykket før om ca 7 dager.

Nok penger burde han vel absolutt ha. Han gjorde jo en god trade i fjor da han solgte massivt med aksjer til over 40 i kurs.

Dette medfører ikke riktighet

1 Like

Jaha? Kanskje jeg har feil på kurs men at han solgte massivt med aksjer til rundt 40 er jo ikke feil. Du må lese børsmeldinger.

Hehe… Det er vel kanskje du som bør sjekke børsmeldinger

Jeg er enig i at det er rart, men jeg har sett dette før.
Er nok faktorer her vi ikke er klar over.

Det er ingen fasit på faktiske forhold, men Godfrey er lignet 0 i formue for 2019.

1 Like

Hehe ja, morro.

Kopierer inn fra børsmelding i fjor etter emisjonen.

«Richard Godfrey (Chief Executive Officer and primary insider) has through Gnist
Holding AS sold 200,000 existing shares in the Company as part of the
Transaction. «

Ja, det er gamle nyheter.

Jaha? Så hvorfor sier du to poster over at det er feil det jeg skrev? Du skriver at det ikke medfører riktighet at han solgte aksjer i fjor (200000), og nå skriver du at det er gamle nyheter…

For et nivå :see_no_evil:

Det var jo feil.

Mulig jeg er gnagsår nå, men er litt oppgitt over at man slenger ut gal/unyansert info som lett kunne vært verifisert i forkant.

Klarer du å skrive hva som er feil eller blir det litt for vanskelig å skrive mer enn en setning?

Solgte ikke Godfrey 200000 aksjer i fjor? At det var i sammenheng med en emisjon endrer jo ingenting.

Dette jeg kommenterte

1 Like

Hva er problemet ditt? CEO selger nesten alle sine aksjer (200000) til kurs rundt 40 (37,5 når jeg dobbelsjekker). Det er massivt med aksjer når han eier 220000 aksjer fra før. Som aksjonær synes jeg det er feil at han derfor ikke benytter opsjonene sine i dag.

2 Likes

Slettet.

Helt enig i at dette er spesielt.

Hva pris har han på resterende opsjoner? :slightly_smiling_face:

Det er det kun Godfrey og co som vet.
Det spiller ingen rolle hva han skal bruke pengene på, Lån/ny bil/båt/horer og champis eller hva.
Insidersalg er insidersalg.

Timingen provoserer meg.
Tror ikke det får verre utfall enn ned å lukke gap, men det gjenstår å se.

5 Likes