Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Da har også jeg økt BB portisen, må innrømme at den ser litt svak ut.

1 Like
10 Likes

Denne må kunne sies å smake av fugl.

> Discussions with regulators are ongoing regarding a pivotal study in relapsed AML in combination with LDAC, which could enable potential approval and launch in 2024.

9 Likes

Au.

I artikkelen Direkte lenket til, finner man også dette:

This ain’t over.

“Det var den pandemien” må bli ett av årest mest malplasserte utsagn.

image

2 Likes

Faen heller. Covid er yesterdays news, 1år for seint ute. Se på intensiv antallet. Det er sier seg selv. Samme med den fraværende interessen hos BP. Hadde det vært god nok effekt, behov og butikk i det, hadde BP for lengst slukt det.

Jeg håper dem lar dette sige ut i sanden og at det er AML som blir første Fase III satsningen.
En Covid emisjon hadde jeg aldri puttet penger på, nå. Det tror jeg neppe institusjonelle aktører heller vil.

Vi må løfte blikket!

4 Likes

Verrassende at du uttaler deg slik. Liten respekt mot BGBIO ‘s management viser du med dette. TTT kan du ikke forholder deg til det, sats på noe annet.

Jeg mener med alt som skjer at Covid varianter er langt fra under kontroll.

Bra at Bemcib forsterker kroppen til slike varianter og ikke bare er rettet mot variant C19.

4 Likes

Så pass, respekt? Eneste respektløse står du for her. Jeg mener overstående, så får du mene akkurat hva du måtte ønske. Men kom ikke å fortelle meg hva jeg skal satse på og ikke.
Vært aksjonær fra 2018 og sitter ikke for covid. Da hadde jeg i tilfelle solgt etter aprilsnarren til Godfrey ble et faktum.

Kom med et argument på hvordan dette kan være noe i nærheten av butikk, og hvordan skal man selge dette inn i en emi?

5 Likes

Covid-19 er nok ikke gårsdagens nyheter. Dette er fortsatt en alvorlig og dødelig pandemi, med stadig nye mutanter som kan vise seg å ta mange liv, også unge.

For de vaksinerte stiller det seg annerledes. Men det er få som er vaksinert, og de vaksinerte trenger oppfrisking av immunitet (med ny vaksine eller infeksjon). Covid er ikke over ifølge dem som vet hva de snakker om.

Men for BergenBios del tror jeg mye mer på kreftbehandlingen.

1 Like

Så bra at styre gjenkjenner nye behov og alle parter finner seg i det.

1 Like

Ser ut som en god kandidat de har funnet ut i fra credentials

8 Likes

Måtte vel komme på et tidspunkt. BB skal etterhvert over i neste fase og da trengs det litt andre egenskaper på toppen.

Virker som dette er en kontrollert prosess og Martin Olin virker å ha riktig bakgrunn og kommersielle egenskaper.

Hadde neppe tatt denne stillingen dersom han ikke følte seg trygg på Bemc, status i prosessene og potensialet videre.

Godfrey har gjort en solid jobb for BB de siste 12 årene, men nå er det nye koster som skal føre ballen i mål.

10 Likes

Enig CanonBoy, fra en ekspert på forskning til en som er rå på kommersialisering høres ut som en god strategi nå som flere studier skal ut i fase3 med eventuelle partnere…

11 Likes

Jeg er mildt sagt spent på hvordan markedet vil reagere på dette.

1 Like

Jeg tror markedet reagerer negativt på at sjefen går på dagen for å forfølge andre forretningsinteresser. Så jeg tror det blir rødt i morgenen.

På den positive siden er arvtakeren klar, og man trenger ikke vandre i limbo. I tillegg vil det være en fin anledning til å droppe covidsurret og fokusere 100% på kreft.

5 Likes

Vel, i NANO falt vel kursen over 12% da det samme skjedde der rett før sommerferien :thinking: Om det er noen pekepinn så vet vi hva som skjer. Drømmer om å ta feil, men setter ikke penger på det.

1 Like

Det var vel fordi sjefen der var ansatt et kvarter før han tok hatten og gikk…uvisst av hvilken “personlig” grunn.

2 Likes

Rart han slutter på dagen når det er så kort tid erstatning er på plass.

Mulig han ikke visste noe før han fikk presentert det i et styremøte og da valgte å gå på dagen…illsint

1 Like

Kan tenke meg Hestedal effekt, shortere pusher, imorgen sier derfor ikke mye. PHO trippelt etter CEO bytte.

1 Like