Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Og for alt vi vet, så har Olin vært brukt som konsulent i pågående prosesser over tid. Kanskje har han også vært en avgjørende kanal for kapital fra eksterne aktører, men ikke vært istand til å iverksette grunnet sin frie rolle, eller at Godfrey ikke støttet planen.

Ble en forferdelig lang Norgesferie på deg. Flott at du lefler rundt med slik synsing…!

Den teorien var vel å ta det litt langt @Hayen ?

OK, hvis dette er useriøs synsing ut av proposjoner i forhold til hva de andre har synset om her. Kanskje du kunne klargjøre for oss uvitende hvem de skal kjøre registreringsstudien sammen med?

1 Like

Poenget mitt er litt at vi ikke vet når Olin har blitt involvert. Det kan ha vært da han ble ceo, men også for en god stund siden. Ser man på hans LinkedIn på profil, så er det en tydelig konsulentprofil.

Så har man stadig dette med at styret betrakter han som “ideell” leder for Bergenbio

Tror du Godfrey hadde solgt sine aksjer/løst opp opsjoner hvis han visste at det var noe stort på spill i BGBIO?

Har Godfrey solgt sine aksjer?

Mente jeg leste her at han solgte seg ut og løste sine opsjoner når han sluttet. Mulig jeg husker feil. Sikkert noen her som kan korrigere hvis tilfelle.

Nå ligger jo bevisbyrden på deg når du kommer med påstander.

Synes det er en gjenganger at du konkluderer på luftig eller selektivt grunnlag.

Jeg har ikke noen problemer med å slette innlegget hvis det ikke stemmer at han solgte endel aksjer/opsjoner relativt nylig.

Luftig synsing er det massevis av her. Ser ikke at jeg synser noe mer enn feks deg.

Det er greit å synse.
Det som er ugreit er når synsing pakkes inn som fakta.

1 Like

Godfrey´s transaksjon er uviss, den gikk rett inn på en DNB konto, og DNB er nå den aktøren som er størst på utlån av BGBIO aksjer. Mitt tips er at aksjene gikk rett til utlån, siden de ikke ble krysset i markedet.

1 Like

Dette er fra juni, og er det siste jeg finner. Ellers så solgte han 90% av sine aksjer under emisjonen i fjor som de gjorde for å starte covidstudien.

The 75,000 options are exercised by primary insider Richard Godfrey (CEO) and
the options are granted 13 June 2013 and expiry on 13 June 2021. Primary insider
notification pursuant to the market abuse regulation article 19 is attached.

The primary insider has transferred his rights to receive shares resulting from
the exercise of options to a third party. The third party has sold the shares at
a price of NOK 25.67 per share.

Following the exercise, primary insider Richard Godfrey are holding 1,684,978
options in the Company of which 1,096,462 is vested, in addition to 21,005
shares in the Company through Gnist Holding AS

2 Likes

Bergen, Norway, 26 August 2021 - Reference is made to the stock exchange notice published by BerGenBio ASA (the “Company”) (OSE: BGBIO) on 23 August 2021 where the Company announced that the board of directors of the Company had resolved to increase the Company’s share capital in connection with the exercise of options pursuant to the Company’s share option program. A total of 270,000 options were exercised and 270,000 new shares were issued at an average subscription price of NOK 10.86 per share.
The share capital increase has been duly registered in the Norwegian Register of Business Enterprises. Following such registration, the Company’s share capital is NOK 8,823,275.50 divided into 88,232,755 shares, each with a nominal value of NOK 0.10.

Disse opsjonene/aksjene tilhører/tilhørte Richard Godfrey, og havnet på en DNB konto.

1 Like

Hvorfor er det grønne tall i dag? Noe positivt i sikte?

Fordi det er flere som vil kjøpe enn folk som vil selge. Tilbud vs etterspørsel.
Det vet vel kun styret og daglig leder. Vi andre må leve i usikkerhet.

Hvor er Godfrey når vi trenger han, hvem skal nå jazze opp fredagstreningen.

Stille i fjøset, ønsker meg en bp partner til jul :santa:

2 Likes

Noen kommentarer?

Ja, det kan du si. Er jo ikke måte på hvor mye konferanser og div som foregår. Er å gripe etter halmstrå disse små dryppene.
Mye kanapeer og lite konkret.

På tide å få wagyu og champis på bordet.
Ikke rart det surner fullstendig. Skulle ikke forundre meg om vi er nede på 10-11kr før jul.

BGBIO sendt jo nettopp melding om at de skal ha en e-poster presentation på SITC konferansen i november, så helt stille er det ikke.

Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1[+] CD8 T cells

1 Like

Ja, kom et drypp like etter jeg postet første innlegg. Tror ikke vi blir rik av den seansen heller, for å si det sånn.

2 Likes