Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Any update på GBM?

Marius Trøseid som leder EU Solidact, uttaler seg her om antivirale behandlinger mot Covid og en viss skepsis mot Mercks tidlig fase pille. Skuffende resultater for koronapille

2 Likes

While the master protocol is currently designed to test medications in hospitalized patients in phase 3 clinical trials, it will be expanded to other interventions, trial phases and involve patients outside of hospital when necessary. The protocol is designed such that it functions as the basis of a joint European response to combat infectious agents both now and in the future.

Da er det mulig at en oppdatering med Bemcentintinib som en av flere kandidater kan komme, NÅR DU minst aner det.

Noen som husker hva som skjedde med kursen den perioden da Bemcentintinib ble foretrukket i ACCORD studie?
Spør for en venn😉

8 Likes

Ganske lik artikkel, Matadoren

2 Likes

“Early 2022 initiation of platform sponsored confirmatory randomized trial” som det står i DNB presentasjonen. Initiaion=beginning=starte opp? Noen som tolker det annerledes? Hvis de skal starte opp tidlig 2022, burde det snart komme en bekreftelse :thinking:

Kan komme når som helst, håper i løpet av desember.

Nytt for meg at dette var sponset fra Norge. Hvis det er denne studien som skal bruke Bemcentinib, det er jo ikke helt sikkert:

EU-SolidAct has now has begun recruiting patients in Norway and France, and will soon recruit patients from around fifteen European countries. The trial is sponsored by Oslo University Hospital, Norway.

Med stor sannsynlighet er det denne studien, basert på info fra Q3 rapport og Dnb seminar
sponsored confirmatory randomized trial” som det står i DNB presentasjonen. Har ikke hørt eller registrert andre sponsored trial som skal starte i begynnelsen av 22

De bør i såfall få ut fingern og børsmelde at rekrutering til Covid studien fase 3 er i gang.

Det er en mulighet at der ikke blir de helt store bevegelser i aksjen når melding om deltagelse i en covid studie kommer. Derimot ved melding om positivt resultat, da kommer oppgangen. Det har vist seg ved flere gode meldinger at oppgang fort slåes tilbake. Men oppgangen den kommer.

Endelig +20! :sunglasses:
Hva er siste short-status/registret?

4 Likes

Fortsatt Arrowstreet Capital med synlig short på 0,7%.
https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=BERGENBIO&land=norway
Men sikkert endel andre som ligger skjult under grensa, som begynner å svette og kanskje dekker inn snart…
Bare å kjøpe på nå, å presse ut disse.
Er nok flere som har hoppet ut tidligere som også ønsker inn nå, før meldingen(e) kommer.

4 Likes

Blir spennende å sjekke short listene de neste dagene…

En av 82 kandidater?
Noen i klinisk fase noen ikke, hva det måtte bety.

Dette er da gammelt.
EU SolidAct neste for Bem.

1 Like

Jepp, stemmer det. Siden Bemcentintinib var med ,så delte jeg artikkel…

Ser ut som om vi har mistet long41 etter den behandlingen hen ble utsatt for.

Samtidig har noen sørget for å skjule mitt innlegg som påpekte at det var uheldig at long41 var blitt utsatt for slikt. Er det slik man skal ha det på et forum?

6 Likes

Håper virkelig at Long41 kommer tilbake, veldig flink til å finne informasjon rundt Bergenbio og Bemcentintinib.

13 Likes

Det var hvert fall ikke jeg som rapporterte noe innlegg og noen av mine forsvant også. Og jeg mener fortsatt om long41 stikker fra forumet pga den diskusjonen der så må han gå litt i seg selv. Han var VELDIG rask på å si takk for seg allerede i starten av diskusjonen vår. Det såkalte “personangrepet” var at han hadde postet et innlegg om BGBIO som han trodde var bull, men som egentlig var bear. Når han innså dette så slettet han innlegget i stedet for å korrigere/edite og la artikkelen stå. Noe jeg og flere synes var en uting. Såpass på man seriøst tåle uten å tolke det som personangrep.