Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

5’ern kjøper i dag også👍 Flott!
Lite volum så skal ikke mye til før den går videre opp.
Blir et par handelsdager i romjula, før vi forhåpentligvis skyter fart den 6.jan…
God jul til alle som bidrar med noe konstruktivt på denne gruppa! Vet at jeg hauser vel mye, men ser liten nedsiden i bgbio fra disse nivåene.

2 Likes

Skal godt gjøres å hause for mye i bgbio etter min mening. Oppsiden er hinsides og som nevnt til det kjedsommelige, de har veldig mange skudd på mål og en stadig voksende antall indikasjoner hvor Bem kan bli en viktig soc, spesielt i kombinasjon med eksisterende soc.

2 Likes

Det jeg ser mest frem til i 2022 er hvordan kommunikasjon og markedsposisjon endrer seg etter inntreden til Anders Tullgren som ny styreformann. makan til fremoverlent LinkedIn resyme skal man lete en stund etter :smiley:

https://www.linkedin.com/in/anders-tullgren/

(er du på baisseren så bare bytt ut “hvordan” med “om” når du leser innlegget)

4 Likes

Retorikk har jeg lært at en ikke skal vektlegge for mye i denne sektoren. Det er kun resultater som teller. Se på kursen i nano, pcib, bgbio massakre selv om himmelen var neste stopp for 1-3år siden. Retorikken var så nydelig som en får. Nå sitter det mange igjen med blødende magesår.

Så, mer leveranse og resultater og mindre markeds masserende retorikk, det får bli årets julegave ønske🎅

4 Likes

Dette handlingsmønsteret ser så naturlig og uskyldig ut :stuck_out_tongue_winking_eye: Robotene svetter for å dekke shortene :sunglasses:

Hvis det er noen som hverken svetter eller stresser er det dem

1 Like

Sant! :grin:

1 Like

God jul :santa:

6 Likes

Et fint kompromi er å lage sin egen tråd her inne, hvor du samler funn og tanker, for egendel. Så vil også de av oss som har satt pris på alle dine bidrag i denne tråden følge med og bidra om det er ønskelig. Uansett, det er bare å ha champagnen på kjøl og sigaren klar. Fortsatt god jul😊

8 Likes

Updated: 2021-12-24, 17:47

Flott :+1:

Fortsatt short posisjon på 0.7%

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=BERGENBIO&land=norway

Det er jo “nesten” uansvarlig å sitte short nå. In a day or…:rocket:

2 Likes

Satser på at den snur her, hatt fin driv i en mnd. nå👍

4 Likes

Enig! Fikk anledningen å øke med 10k stykker :smile: ufattelig!
Tips: legg order mellom bud/tilbud og snapp billige aksjer!

1 Like

Ekstraordinære generalforsamlinger kan kun behandle de sakene som står på agendaen og besvare disse med JA/NEI. Så ingen benkeforslag eller nyheter ellers kan forventes. Har styret gjort jobben sin har de dessuten god nok kontakt med et flertall av aksjonærene, så de vet med stor sannsynlighet at det blir flertall for sine forslag. Så en eks ord GF som denne er med 99,99 % sikkerhet en non-event.

1 Like

Anders Tullgren må få pengene på bok, så blir det vel litt handling på han også.
Fint å se at CEO Olin kjøper, vil ikke komme med kursdrivene nyheter/fremtidsplaner før de selv har sikret seg, og får være med på ferden. :rocket:
Håper flere kjenner sin besøkelsestid nå, og bruker den lave kursen til å snitte ned.
Tror vi bare såvidt har startet oppturen…

4 Likes

Flott Long. Vært dødt her uten deg👍

Og vår nye mann fortsetter å handle så smått👏

https://newsweb.oslobors.no/message/550973

3 Likes

Nå begynner det å ligne noe.
Svært positivt at dem viser at dem har troen i handling. Samtidig er jeg litt skuffet over at dem kunne gjøre innsidehandler nå, hadde en forhåpning til at det var nyheter av betydning rundt hjørnet.

De har allerede guidet en fase3 Covid studie vil komme tidlig 22, hvilket tidsintervall sier reglement?

Nedgradert er vel relativt. LifeArc forvalter pengene til MRC Technology. Litt bakhistorie hvis MRC er et ukjent navn. Det var MRC som humaniserte Keytruda, Entyvio, RoActemra og Tysabri, alle disse er blockbuster drugs. For folk som kjenner til monoklonale antistoffer og deres utvikling er MRC big deal. MRC er stinn av cash fra royalties og forvalter deler av pengene sine til veldedighetsforskning via LifeArc. Tror Godfrey har kommet til et godt miljø med flinke folk. I mine øyne er dette en oppgradering. Øyet som ser.

1 Like