Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Det gjelder vel ikke noe tidsintervall i betydningen at han vet at det kommer gode nyheter innen en viss tid og dermed er det lovlig innsidehandel. Nei, vet CEO noe som markedet ikke har fått opplyst så er det ulovlig innsidehandel. Generelt er det veldig positivt at han kjøper og tror på selskapet.

Ennndelig 21!
Innrømmer tross for ha være irritert over Shorten og grusing av kurset, hadde vært en mulighet for de troende (bla. meg selv) i siste tiden å akkumulere på sååååå lave kurs!

Også må tilføye at nye CEO har så langt vist at han kan business :wink:

4 Likes

Måtte bare plukke litt i dag og. Snittet er nå brillefint :sunglasses:
Håper belønningen, for å sitte i hele denne reisen snart kommer.
Drømmer stadig om bud fra BP / fase III samarbeid.

4 Likes

Kanskje både styreleder og CEO også plukker litt i dag :rocket:

1 Like

Ja, hadde ikke skadet det.

Norn som har oversikt over beholdningen til Mr Godspeed?

Og en generel status på bevegelser hos 50?

Gikk ut nylig. Solgte 7100 aksjer og er ca 2000kr i pluss :see_no_evil:. Tror den skal opp nå osv, men Bio aksjer er ikke for meg. Setter gambling penga videre i DWAC. Ønsker dere alle lykke til og dere burde ta vare på long41 dere som ønsker et forum om BGB

7 Likes

:trophy:
Begynt å røyke igjen @anon28800809 :grinning_face_with_smiling_eyes:
Tenk om denne mannen hadde jobbet for Merk. Da hadde jeg etter alt å dømme vært tidlig pensjonist.

Riktig, var en dobbel spøk med alvor😊

2 Likes

Ja, tenker det samme. Hadde trodd han skulle gjøre sine kjøp denne uka, men kommer nok snart.

2 Likes

Er jeg helt på viddene!! Jeg trodde at han ikke fikk noe insentiv før han har kjøpt aksjene, mulig det er feil.

Sign on bonusen er betinget av at han kjøper aksjer. I dette tilfellet vil han få betalt for maks 25000 aksjer. Han kan selvfølgelig velge å kjøpe færre eller flere aksjer enn 25000. Jeg kan ikke se at den avtalen er tidsbegrenset så kjøpet kommer når det kommer hvis det kommer.

Noen som har hastverk med å selge…

1 Like

Jeg takker og bulker😎

5 Likes

Jeg ser med lange briller, har vært med på denne reisen siden lenge siden 17-18 litt ut og inn i begynnelsen, som kostet dyrt. På 20kr er oppsiden veldig mange 100% opp når rette meldingen tikker inn. Går det til helvete så skal jeg bli med ned med stil sammen med Trond Mohn og Mohn familien forøvrig😄

Jeg anser sannsynligheten for suksess som stor. Når en ser pipen gir den (hvertfall meg) en klar melding. Det er mange indikasjoner hvorav 2 gigantiske -mange skudd på mål.

Emi er et mulig dryss salt i såret i 2022, men pipen er modnet og en emi med premium ser jeg ikke som usannsynlig på den verdsettelsen selskapet har i dag. Litt optimistisk og kanskje naivt… ja, men det lever jeg godt med😉

3 Likes

Ha ha, millionene sitter løst🙄

1 Like

Då hadde vi stått i 200kr

CEO handlet 27100 aksjen og brukte 750.000 NOK. Hadde det vært samme antall og han handlet for 750.000.000 NOK så hadde kursen vært 20.000,- :grin: Nå må da nyvalgte styreleder komme på banen. Hvor lav inngang vil han ha eller kan han ikke kjøpe nå? Det burde være uvesentlig hvor mye han betaler for aksjene, han får det jo refundert. Derfor kan han skape en “ekstra boost” hvis han kjøper på en bull melding. :rocket:

Mulig de har en bull melding på vei og at han vurderer det dithen at han må vente til etter den er meldt.

3 Likes

Det samme har jeg tenkt.

Anders Tullgren har fått en gratis opsjon på 25.000 aksjer uten utløpsdato, så for han har det vel ingen stor verdi og utløse den ASAP, så regner med at denne vil bli brukt strategisk, og tipper den kommer senere på dagen når meldingen vi alle venter på kommer :slight_smile:

4 Likes