Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

bare eksporter side, som PDF igennem din browser, så kan du se det hele

Det var et velformulert innlegg av mine tanker! På min sedvanlige litt vulgære måte så roper jeg hype og rally alert! Jeg skal sitte i ro, tilbakelent og nyte!

5 Likes

OCC med litt oppmerksomhet til Bgbio: https://oslocancercluster.no/2020/11/27/cancer-drugs-being-tested-to-treat-covid-19/?fbclid=IwAR0g5rini_Dr-fIavhqhws--NmGD5Dgel7GjgcUHvhUHXA5Sxqv2ACBctzM

12 Likes

Hvem påstod at 30,70 var viktig touch?

Screenshot 2020-11-27 at 10.38.51

2 Likes

Meget bra at OCC publiserer om BGBIO. Kompliment! Jeg viste ikke at the var en OCC medlem.

Da dem ingen brast…Blir spennende å se hvor vi ender i november. På tirsdag går vi inn i desember og BGBIO skal presentere på ASH. Der blir neppe negativt nytt de kommer med. Spørsmålet er hvor positivt det blir og om det evner å overskygge investorene sin skepsis til hvordan Bemcentinib vil påvirke covid-19.

Men det bør ikke være noen tvil om at vi nå går to svært spennende og avgjørende måneder i møte. Og treffer BGBIO 100% så blir 2021 litt av et år…

2 Likes

Er noe av shorten på vei ut? Eller har enkelte innsett at her kan det være store penger å tjene allerede om et år eller to.

BGBIO er ikke med blant selskapene OCC er medeier i så det er veldig hyggelig med omtale.

Artikkelen starter jo med “Our member BergenBio” så det virker jo nesten slik?

Ja ser det men de har aldri vært omtalt som en av porteføljebedriftene.

Dere må skille mellom OCC hvor BgBio i mange år har vært medlem, og Radforsk som investerer i selskaper innen kreftsektoren. Så selv om BgBio er medlem hos OCC er ikke Radforsk aksjonær i BgBio.
Viktig å skille dette.

11 Likes

Fin, fint driv i aksjen nå. Brudd med den nedadgående trenden siden i våres og opp 5% så langt idag!

1 Like

Det slutter neppe her. Vi står foran et veiskille for BgBio. Dersom selskap leverer positive data på ASH, WLCC kombinert med positive nyheter vedrørende covid-19, da vil BgBio bevege seg raskt opp i en helt ny divisjon. Jeg tror flere og flere er i ferd med å innse dette og ønsker å sikre seg et lodd før en eventuell take off.

Hvis denne shorten skal dekkes inn også må den gå mye mer enn det vi har sett så langt, tror jeg. Med alt som peker opp mener jeg vi fort kan gå ATH her i løpet av de neste par ukene.

1 Like

ASH forventningsrally? Liker konklusjonen i abstraktet, håp om partner til fase 3 snart?

“Thus, the BEM+LDAC combination warrants further investigation and development in randomized trials with the potential to improve survival outcomes for elderly and unfit AML patients.”

Ganske likelydende konklusjon på NSCLC-studien også, så noen må da vel snart være villig til å sponse en fase 3-studie?

1 Like

Det skal ikke mye til av lovende Covid-19-omtale før det smeller skikkelig oppover. Men Covid-19 er bare en liten bit av BGBIO.

1 Like

Screenshot 2020-11-27 at 12.51.33

Hva som skjer i de lukkede rom er det ingen av oss som vet. Men fra utsiden er det lett å konkludere med at dette går mot minimum to fase III studier. Når vi vet hvilke penger som ligger i andre enden ved eventuell kommersialisering, så skal det ikke mye fantasi til for å skjønne at dette må være noe som frister flere BP. Men så var det dette med å velge den rette da… Slikt kan ta litt tid. Men når enden er god er allting godt, var det en vis mann som sa. Skal ikke se bort fra at dette gjelder for BgBio også…

3 Likes

ATH er det kr 51.73? I så tilfelle burde det absolutt være et realistisk mål. Dersom BGBIO ikke har kansellert Covidt 19 studiene før selskapet presenterer data på ASH i begynnelsen av desember, da tror jeg markedsaktørene fort kan sende kursen betydelig høyere enn nåværende nivpå. Om den går til ATH allerede da, det gjenstår å se. Men skulle det komme en melding som øker kjøpspresset vesentlig og shorterne samtidig innser at de må dekke seg inn, da kan all ting skje.