Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Det må jo være ett stort pluss att han sitter i DRI med inngående kjennskap BergenBio.

5 Likes

Kanskje rekyl i OB og spesielt Biotech i morgen etter beroligende nyheter fra Ukrain/Russia konflikten!

Mens vi venter.
Bemcentinib was selected by an international expert group to be the second drug to be studied in EU-SolidAct, which has set up clinical sites in 15 countries.

11 Likes

The EU-funded SolidAct is a pan-European programme for setting up rapid and coordinated studies of drugs to treat COVID-19…
Kommer det en oppdatering i morgen?

Kommer nok oppdateringer på flere prosesser i tillegg til innsidekjøp som er diskutert i tråden. Har forresten kjøpt 10 k aksjer i dag…

Har så langt fått kjøpt 1271 aksjer i dag. Satser på fred i Europa og gode nyheter fra BGBIO.

Dette skulle vært BEM tenker nok mange her.

Revenue på 800000:smiley: :smiley:. Fin oppsummering.

Spennende outlook del side 11🥊

2 Likes

Side 11, siste punkt :slight_smile:

• Secure additional pipeline opportunities for the Company’s AXL inhibitors in oncology and non-oncology indications (respiratory disease)

Skal de begynne med en ny trial? Evt. kjøpe rettigheter fra forskere slik de har gjort med STK og NSCLC?

2 Likes

Veldig bra at de slipper milestone utbetaling til Riegel ifm. Covid Solid act! :+1:

things still feeling a long way off though. Stk11 only at Phase IB/II and looks like focus moved away from 2nd line. AML still waiting for data to mature and covid tbh i dont hold any great hopes for, but wonderful they dont need to pay and they get data on treating 500 pts. Things just take sooooo long in bio…

1st line NSCLC would be amazing though and competitive landscape looks good from what they presented…but i havent looked into it very closely.

6 Likes

Jo det er bra at den ikke kommer i fase II. Men vi må jo håpe på at den milestone betalingen kommer eller så kan de jo bare legge ned. Det blir nok vidre nedoverbakke en stund fremmover.

Hva er det som skal få kursen til å klatre nå? Da snakker vi 2022. Mener at et fase III studie innen AML burde vært planlagt initiert i 2022 (med en partner) . Det kommer altså ikke. Selskapet virker i det hele tatt veldig lite fremoverlent i sin presentasjon og det vil svi fremmover.

2 Likes

The q4 was largely a non event! Første linje i artic securities sin oppsummering :thinking:

1 Like

Takk for at du deler det meste og gjør meg oppmerksom på hvilket årstall vi befinner oss i .
Kan fortsatt forvente fase 3 AML …i 2022 skriver du. Og hvor har du det fra? Er det noe jeg ikke har hørt/lest/fått med?
Jeg ser ingen grunn til å diskutere trua mi og mine aksjedisposisjoner.

1 Like

Med den rike pipelinen og konstante nyheter om Bem. sin potensiel bred effekt, samt Anders sin bakgrunn og kontakter med investormiljø bla. siste stilling i DRI capital, tør jeg ikke å spå hva som plutselig kan dukke opp! Velger å sitte rolig og akkumulere på dagens latterlige nivåer :nerd_face:

Også som nevnt i strategiplan side 11 ( * Secure additional pipeline opportunities for the Company’s AXL inhibitors in oncology and non-oncology indications (respiratory disease) kan en ny melding om utvidet pipeline, overtatt rettigheter og kanskje ny FT dukke opp uten forvarsel!

Trenger ikke å nevne at hver enkel indikasjon og FT potensielt øker verdien av Bem. og gjør den mere interessant for BP :nerd_face:

5 Likes

Dessverre hadde jeg litt for mye å gjøre på jobb, men fikk med meg et STK11 nå var blitt det virkelige store. De har fast track sammen med en Anti Pd L Agent som f.eks Keytruda. Mitt tips er at STK blir den første partner meldingen i år :pray:

3 Likes

Nøktern men offensiv presentasjon. Enormt stort potensiale men det tar selvsagt noe tid. Multi billion dollar business opportunity innen NSCLC. AML lane 2 med enormt gode resultater, pas. lever i snitt 13,3 mnd med Bem mot normalt 2-5 mnd uten. Covid studie som er nesten gratis. 3 shots on goal. Slår en av de til blir det slutt på ørkenvandring. Extremely promising results.

8 Likes

Denne handelen er markert som off floor, og off book, og den er rapportert inn uten å ha vært synlig på børs. Vil tippe det er en tilbakelevering av lånte aksjer eller ett short lån iforbindelse med de ca 105k opsjonene det kom melding om.

3 Likes