Såvidt jeg vet kan hvem som helst handle til sluttkurs fra 16.25 til 16.30, så det er ikke noe rart i det.
Vi får følge med på aksjonærliste med argusøyne …
Handelen er registrert som Off-Floor, off book, trade reported on exchange. Så da er det nok fortsatt VPF Nordea Kapital som selger eller låner ut. Ser at det er ikke bare i BGBIO de selger.
VPF Nordea kapital selger/overfører 92410 aksjer til JPM LUX 22/2, og DNB konto 306 selger/overfører opsjonsinnløsningen på 105277.
Det mulig dem tar ned eksponering i markedet.
Kjipe kurser å måtte gjøre det på, men dem er låst til sine mandater.
Vi som er naiv nok til å fortsatt ha troen har en fin anledning til å ta vår klippen på snittet.
Jeg har nær doblet posisjonen siste 6mnd
Sitter også alt for godt lastet, men har fortsatt stor tro på at det første store de offentligjør er en partner på STK11 1b/2 med en Anti PDL partner. Det kan være enten Bristol-Myers (Nivolumab) der har jo Tullgren gode kontakter eller Merck (Keytruda). Skeie sa jo at Tullgren var innsider og ville snart få anledning til å kjøpe, så jeg tolker det slik at noe positivt er like rundt hjørnet
Her er svaret fra Skeie da de fikk spørsmålet om hvorfor den nye styreformannen ikke hadde handlet aksjene.
R Skeie; Because he’s been insider since he started so…he will soon be able to by the shears.
Dem smiler lurt når de får det spørsmålet om styrelederen…
Og det er Nigel, CSO som svarer på dette spørsmålet, Martin og Rune står bare og smiler lurt…
Man kan jo bare spekulere
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220216_7
0:29:40
Hadde jeg og gjort hadde jeg hatt en stor skare aksjonærer som betalte meg den lønnen og godene de har
Hvor lang tid tar det å sette opp en fase III studie? Ærlig talt asså.
De venter på mature data både for AML og NSCLC før de kan starte fase 3. Fase 3 koster mye penger, og det er ikke planlagt monoterapi i disse indikasjonene, så da blir det å vente på om de klarer å få med seg en partner. For Covid så kjører de allerede en ny fase 2, som kan ende opp med nødgodkjenning.
Noe ending i top20 (evt. 50) listen siste uken?
VPF Nordea kapital har redusert med ca 200k, samtidig som JPM Lux har økt med ca det samme. Verdt å merke seg at Nordea ikke sto med minus på dagens liste
Takk for svaret
Veldig merkelig at ikke styreleder har kjøpt aksjer etter avtale, nå begynner jeg å få “Los” på teorien din Matadoren
Flere får intensivbehandling, og antallet på respirator øker betydelig. Hvordan er trenden i andre land HVOR vaksinegrad og immunitet er lavere?
Sjukehus kapasiteten er sprengt i andre land også, Hong Kong er hardt rammet av BA.2 varianten.
Ser at mange av de eldre der ikke er vaksinert, av skepsis til vaksinen og myndighetene. Stort behov for antiviral behandlingen som Bemcentinib.
Hva skjedde egentlig med samarbeidet med de Indonesiske firmaene PT Bio Farma og PT Kimia Farma Tbk om å utvikle covid-19 medisin… bare smalltalk fra deres utsendte ambassade? Eller er det satt igang noe der? @anon28800809 har du snappet opp noe?
Ja, det har luktet skitten spill av dette fra rundt sommeren 2020
Woop woop. Long vet du, tekinvestor’s svar på Columbo.
•Ny kreft indikasjon
•Fortsatt ikke mulig for «kjøps pliktige» innsider å handle.
•Personer med sterk tilknytning til selskapet laster opp.
•Mørbanket aksjekurs
Det er bare så og så lenge en klarer å holde en bøye under vann. Strikken begynner å bli i overkant stram. Gleder meg til kommende meldinger fra selskapet.
Det kommer til å smelle her, uten tvil:firecracker:
Ser på proff.no og aksjeeiere.no at han hadde 9200 aksjer ved utgang av år 2020. Kanskje han har solgt disse og nå kjøpt seg inn igjen? Uansett bra at han har økt beholdningen.
https://www.proff.no/rolle/åsmund-bjørndal-heen/-/1431629/
https://www.aksjeeiere.no/?utf8=✓&year=2020&q=Åsmund+Bjørndal+Heen