Ja de hadde 1.440.000 frem til ca 16.05 og har på oversikten som kom i dag 784.000. Regner med de også på de to dagene som da ikke er med også har korrigert noe ned.
Ikke bekymret i det hele taget. BGBIO kommer. KLP’s forvaltere for gjøre hva de måtte ønske.
For et lite biotek, lav priset og kommet relativt langt i utviklingen, hvorfor er det ingen biotekkompetente utenlandske investorer på eiersiden?
Det er vel sikkert for at Bgbio´s forskning ikke har noen verdi?, Men du vet vel sikkert hvem som står bak kontoene til JPM? Tok ett kjapt dykk i noen av de andre små biotek selskapene på OSE, fant ikke så mange der heller av uviss grunn, men du kan jo sikkert opplyse meg.
Hvorfor så hårsår? Den opprinnelige kommentaren min var myntet på at noen linket inn listen over hovedaksjonærene i selskapet og jeg bemerket at det tilsynelatende ikke er noen biotek kompetente penger på listen.
Så klart forskningen har en verdi. Når jeg jeg ment at forskningen i seg selv er meningsløs? Om strategien har vært god er en annen sak. Der kan man trolig skylde på styret, ledelsen og igjen hovedinvestorene, men forskningen per se er betydningsfull etter min mening.
Ettter jeg leste denne artikkelen, funderer jeg på om bemcentinib muligens kan fungere som behandling for monkeypox? Akkurat som bemcentinib også har effekt på mange andre virustyper, som Ebola, Zika og Covid: https://link.springer.com/article/10.1007/s00018-022-04312-3 (tredje avsnitt handler om forskjellige virustyper og AXL). Bemcentinib/R428 nevnes også flere ganger i artikkelen.
Du må ikke stille de kritiske spørsmålene her til menigheten, som har ståltro på alt som skjer i bbio. Selskapet er der de skal være, partneravtale er på vei, de skal inn i EUSOLID osv. Men kursen er raskt fallende og på ATL, fond selger seg ut, de må hente mere penger på nyåret. Det blir uansett spennende å se fortsettelsen.
Jeg lurer, helt oppriktig, på hva du forventer? Skal et selskap i forskningsfasen forskuttere resultatene av forskningen de holder på med for å holde kursen høy?
Forstår at det kan være bittert å ligger kraftig på minus-siden her, men bioteck er ikke noe raksk trade for raks gevinst. Ikke uten grunn det kalles bingo-tech.
Poenget er som ROC skriver at det er merkelig at ingen utenlandske biotech kompetente investorer har investert hvis utsiktene er så bra som vi/selskapet skal ha det til. Ledelsen har vært på flere investor Events og presentasjoner uten at jeg har registrert noen merkbar interesse etter det. Vi er enige i at selskapet har mye spennende på gang, men min vurdering er at de klarer ikke å selge det inn til de store investorene.
Bare så det er på det rene, hele børsen går dypt i rødt i dag, er ikke nødvendigvis noe spesielt case-relatert.
Ja, den ser jeg. Min tanke er de også tenker det fremdeles er litt for risky, og vil vente til resultater av fase 3.
Godt mulig jeg tar feil, men jeg har fortsatt troen.
Sakset fra Finansavisen forum - Publisert av Kursiv:
Bergenbio oppgir et UNSERVED PATIENT POPULATION på 31,000 (pas./år). Kakediagrammet på side 15 viser at
Stk11m er omtrent like stor som EGRF på $5billion (‘i 2021) og $9,5 billion (i 2029)
«Anecdotally, 3 of 3 evaluable NSCLC patients with identified STK11/LKB1 mutations receiving bemcentinib and pembrolizumab demonstrated objective clinical response to combination therapy. We conclude that in these models AXL is a critical targetable driver of immune suppression in STK11/LKB1 mutant NS»
Fra pilene på side 13 https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2022/05/BerGenBio-ASA-presentation-May-18-2022_ABG.pdf kan det se ut som at faktisk
4 (av 4?) Stk11m hadde effekt fra BGB008.
Det oppgis også at av 3 av 100 (3/100) Stk11m har effekt av Checkpoint inhibitors (CPIs) UTEN bemcentinib.
I så fall, hva er sjansen for for 4 av 4 Stk11m pasienter behandlet med CPI kombinert med bemcentinib ALLE skulle ha effekt ved tilfeldighet, når vet at pasientene behandlet med kun CPI vanligvis får 3 av 100 effekt.
(3/100)^4=9/100 000 000~ 1/10 000 000?
Vinnersjansene i Lotto forresten omtrent 1/5 000 000…
Bergenbio sier også
- Bemcentinib er den eneste selektive AXL-hemmeren i utvikling for STK11m-pasienter, sammen med en sterk proprietær posisjon
- FDA Fast Track-status gitt
- Potensial for akselerert godkjenningsvei
Eller er det en lure post , hvor kunden er ute etter billige aksjer. Ingen seriøse aktører legger ut slike poster…
Det lå en post på 157.740 aksjer før åpning, det er nøyaktig samme antall som beholdningen til en privatperson med initialene PLS. Han har sittet med samme beholdning i lengre tid, så det var pussig at den lå der og pussig at den forsvant.
Det gikk litt større poster så kanskje lureposten vi så i morges ble effektuert allikevel, svaret får vi om tre dager. Jeg fikk handlet på ATL (får håpe den står seg ) men fikk ikke fill.
Mange som får «billige» aksjer idag. Nedgang idag og, selv på en grønn dag for Oslo børs.
Ja, aksjen er svak…
Var jo bare olje og finans som dro børsen opp vel, det meste annet falt ganske mye. Equinor var vel opp 5-6%. Det meste av vekst falt mye.
Var vist ikke helt over denne covid.