Jeg har brukt ekstremt mye tid på å lete opp ny fundamental informasjon og omtale i media, som jeg har delt her. Det er ikke haussing.
Jeg har vært aksjonær i BerGenBio i veldig lang tid, og for det meste har jeg blitt sittende stille i både oppturer og nedturer, og sitter med et veldig stort tap. Jeg har heldigvis hatt noen få perioder som jeg har vært helt ute, men allikevel er det et veldig stort tap så langt.
Jeg kan ikke respektere at du klager over at jeg forsøkte å trade BerGenBio, i et forsøk på å gjøre tapet mindre mens jeg ventet på bedre tider. Det er da helt opp til meg og gjør meg ikke til en hausser.
Det er ikke naturlig for meg å bruke mye tid på å lete opp fundamental informasjon og nyheter å dele her i en periode jeg ikke eier aksjer, og jeg kanskje ikke kommer til å få kjøpt dem tilbake heller - derfor har det vært stille fra meg.
Men i perioden jeg nå er ute, har du ikke sett meg poste noe negativt, slik som jeg opplever andre gjør når de har solgt. For noen dager siden ble det spurt her om jeg hadde mistet “troen på caset”, og jeg svarte nei, at det hadde jeg ikke.