Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ok, sorry - da har jeg ikke fått det med meg. Hva viste resultatene av AML fase 1b/2 studien jeg etterlyser?

Dette er det nærmeste vi kommer så langt.

Abstraktet går det sikkert å søke frem.

Takk!

Dette er data fra 28 pasienter med cut off på avlesning oktober 2021. Studien har nå totalt rekrutterer 121 pasienter hvis den ble fullrekrutert.

De klarte å vaske ferdig og vise data på 28 pas ganske greit, hadde derfor vært fint å se resultatene på hele studien.

1 Like
6 Likes

https://aksjemani.no/2023/02/triggerliste-hendelser-for-bergenbio/

9 Likes
4 Likes

Spennende med ny indikasjon da. Gleder meg :heart_eyes:

Til dere som kjenner BEM og aksjen godt. Har noen av studiene til BGBIO a priori vist antydning til effekt ihht predefinert endepunkt?

Både covid og STK11 signalene var i post hoc analyser. AML venter vi på, leter man lenge nok kommer det nok noe lost hoc der også.

Noe som har funker slik som man opprinnelig tenkte og planla?

@Roc

Har du noen gang vurdert å lese deg opp på tilgjengelig informasjon før du kommenterer & insinuerer?

2 Likes

Heller enn å diskutere meg som person, kan du ikke heller påpeke det du mener ikke stemmer i mitt innlegg?

Spørsmålet mitt var ærlig og legitimt.
Det handler ikke om deg som person, men dine aksjoner.

Har selskapet nok penger til å stadig utvide til nye studier? Skulle de ikke satse på kostnadskontroll og laserfokus på de allerede pågående studiene heller?

1 Like

@Hayen jeg stilte vel egentlig et spørsmål hvis man ser bort ifra memen som var for gøy. Gjerne svar på spørsmålet hvis du mener jeg tar feil.

Jeg tror dette heller er snakk om et preklinisk samarbeid og trolig er akademisk er hvor samarbeidspartner får BEM og tester det i en modell på en annen indikasjon enn de BGBIO har i fokus.

Selskapet selv er nok fokusert på å kunne levere på STK11 studien og har nok ikke lenger til andre mye indikasjoner eller eskapader. Er vel derfor de også må gi opp å utvikle sitt antistoff.

Jeg har hatt forhåpninger om at du er oppegående nok til å finne & lese svaret selv.
Skal ikke utelukke at jeg har trodd for godt om deg.

Tror du overvurdere min evne. Du kjenner jo meg ganske godt hva angår kunnskapsnivå på BGBIO, vi har jo diskutert BGBIO snart 2 år sammen.

6 Likes

Spennende :+1: Er det vanlig å søke patent i en så tidlig fase ? Det er jo en god stund til at BB kan søke om godkjent produkt.
Mvh amatør

Så tidlig fase? Man søker patent før man snakker public om noe man mener kan ha effekt. Mao, selskapet søkte patentet før noen her hørte selskapet si at de hadde noe case på covid.

Ok, takk for tilbakemelding

Spennende artikkel @Zuba , eller blogginnlegg om du vil - liker at det er opprettet en egen web for de som ønsker å lese mer om BGBIO .
Det rører seg på patentsiden - takk til den bak Aksjemani som graver frem info.

4 Likes