Hehe. Det var neppe din skyld. Men var ikke teknisk feil fra min side heller. Jeg vil anta at det var noen som hadde besøkt den og startet avspilling via mobiltelefonen, erfaringsmessig sannsynligvis iPhone, og så har de åpnet nye faner og glemt den andre fanen med videoen. Visse versjoner av iPhone har da en “bug” som kan forårsake ny streaming/nedlasting av videoen om og om igjen i den innaktive fanen hver gang nettleseren åpnes igjen. Har sett det mange ganger de årene jeg driftet servere. Anyway, det var deilig å bli kvitt hjemmesida, jeg er i ettertid flau for mye av den positive vinklingen i bloggpostene, de ble skrevet den gangen jeg hadde veldig stor tro på selskapet, eller i hvert fall når jeg forsøkte å ha veldig stor tro på selskapet - det ødelegger for objektiviteten min både det å skrive på hjemmeside og forum, når jeg skal skal holde på på børs. Det er viktig for meg å klare å kvitte meg med tvangshandlinger relatert til BerGenBio, kanskje jeg klarer det nå? Slik sett håper jeg at kursen holder seg oppe uten å falle tilbake nå, da er det null sjanse for at jeg går inn igjen. Jeg tror tiden er inne for meg. Skal bli deilig å ikke være nervøs, sliten og frustrert bagholder, men i stedet gjøre det jeg er flink på, som er veldig kortsiktig teknisk trading. Du høres ut som en hyggelig fyr, og jeg ønsker deg lykke til!