Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Dumt. Men for at kontoen skulle være aktiv og videoen ikke slettes, måtte jeg logge inn og dele en lenke til videoen eller andre videoer regelmessig, og det orker jeg ikke stresse med over tid.

Jeg skal legge den ut på en hjemmeside nå i kveld, og poster en lenke her når det er gjort.

1 Like
5 Likes

Mange takk for deres umake!

Jeg synes presentasjonen fremstår oppløftende. Kostnader under 50 mill per q, og det virker som om resonnementet for bemcentinibs rolle er nøye gjennomtenkt. Lavere dosering i 1b studie som gir mindre sjanse for bivirkninger. Pluss at det virker som sannsynlig at man kan få en partner dersom resultater fra 1b/2a peker mot effektivitet på median progression free survival. Revenue-utsikter mot 3mrd dollar ved godkjenning som 1.linje uten særlig konkurranse. Jeg bare skummer overflaten, og dere har fulgt med veldig lenge så klart.

Er det riktig at denne skal prises under cash-beholdning?

1 Like

Aksjen er latterlig lavt priset, og det vil komme en reprising hvis/når de leverer noe som gjør at markedet får tilbake troen på at de kan levere noe som gjør at de kan sikre seg en partneravtale før cash beholdningen tar slutt.

Vi venter på:

1. Utlisensieringsavtale for Tilvestamab, kommer den med BP er det gull, er det ett mindre farmasøytisk selskap så blir det gjesp.
  2. Data fra SRI/ARDS preklinisk patogen agnostisk studie med en ikke navngitt institusjon i UK, er dataene gode jobbes det med at BP tar dette videre.
  3. Nye NSCLC data fra en anerkjent institusjon i USA, er de gode og fra f.eks John Hopkins, så kan det bli litt positiv støy
  4. NSCLC 2. linje er til salgs, så det er ikke helt utenkelig at BP kan komme inn her hvis pkt 3 er lovende.
  5. STK11 BGBGC016 1B ferdig innrullert og safety ok
  6. De skal vise videre data på flere konferanser for BGBC003, 005 og 008 , vi har så langt kun fått topplinje.

Men problemet er at de antageligvis ikke har cash nok til å kunne levere overall survival rate for STK11 2a selv om de får inn full warrantsinnløsning, så de må øke sannsynligheten for suksess i mellomtiden.

6 Likes

BGBIO, Carnegie tar opp dekning med kjøp, kursmål: 0,25

3 Likes

Har du en link eller en slide som kan deles, så vi kan lese hva de skriver?

Hva er årsaken til dagens voldsomme kursstigning?

Er vel Carnegie sin analyse med TP 0,25 NOK. Liker spesielt at det er voldsomt volum på oppgangen, det gjør at jeg lurer på om det er noe mer enn bare denne analysen, eller at det er noen med dype lommer som kjøper seg opp.

Kanskje Canergie blir brukt til en som vil komme seg ut? Vi har sett slik før på Oslo børs.

Det er vel standard at de tar opp dekning med bra kursmål når de har vært tilretteleggere i emisjonen?

Jeg fikk tidlig utløsning i dag. Vurderer å slette hjemmesiden. I natt måtte jeg betale ekstra for mer båndbredde til webhotellet etter at jeg postet lenke på TI til video med webcast i går. Lurer på om noen av dere spiller den i loop konstant? :slight_smile: Det gikk over 1TB båndbredde bare i løpet av gårsdagen. Så ikke bli sjokkert om det hele forsvinner. Edit: Gidder ikke mer dugnad, slettet.

2 Likes

Positivt overrasket i dag. Måtte nesten legge inn en alarm om warrants første april 2024 så jeg ikke glemmer de :joy:

Haha, fytti grisen, 1TB??? det var ergerlig. Beklager å høre det, men takk for dugnaden. Jeg så videoen bare én gang. Må jo være en teknisk feil nesten, hvor mange ganger skal den spilles av for å bruke 1000gb?? Det var en veldig flott nettside, kjedelig hvis den måtte forsvinne

1 Like

Hehe. Det var neppe din skyld. Men var ikke teknisk feil fra min side heller. Jeg vil anta at det var noen som hadde besøkt den og startet avspilling via mobiltelefonen, erfaringsmessig sannsynligvis iPhone, og så har de åpnet nye faner og glemt den andre fanen med videoen. Visse versjoner av iPhone har da en “bug” som kan forårsake ny streaming/nedlasting av videoen om og om igjen i den innaktive fanen hver gang nettleseren åpnes igjen. Har sett det mange ganger de årene jeg driftet servere. Anyway, det var deilig å bli kvitt hjemmesida, jeg er i ettertid flau for mye av den positive vinklingen i bloggpostene, de ble skrevet den gangen jeg hadde veldig stor tro på selskapet, eller i hvert fall når jeg forsøkte å ha veldig stor tro på selskapet - det ødelegger for objektiviteten min både det å skrive på hjemmeside og forum, når jeg skal skal holde på på børs. Det er viktig for meg å klare å kvitte meg med tvangshandlinger relatert til BerGenBio, kanskje jeg klarer det nå? Slik sett håper jeg at kursen holder seg oppe uten å falle tilbake nå, da er det null sjanse for at jeg går inn igjen. Jeg tror tiden er inne for meg. Skal bli deilig å ikke være nervøs, sliten og frustrert bagholder, men i stedet gjøre det jeg er flink på, som er veldig kortsiktig teknisk trading. Du høres ut som en hyggelig fyr, og jeg ønsker deg lykke til!

1 Like

Takk for mye bra skriverier. Det er jo nå moroa begynner i Bergen bio. Med alle de dataene de har skrapt sammen ila årene så satser de på det beste loddet. Hvis dette går veien er vel ikke 1 milliard dollar for selskapet utenkelig. Personlig tenker jeg warrants er det beste loddet. Risikoen er vesentlig lavere der. Bare å laste opp warrants for en «rimelig» penge.

3 Likes

Man kan ikke kaste ut påstander om at denne type korrupsjon faktisk har skjedd. Er du grei og legger ut (lenke til) dokumentasjon?

Generelt: konsekvens er ikke det samme som årsak.

Jeg sier kanskje. Det kan godt være noe annet.

Alt for lett blir glemt at meglerhus tar opp dekking ikke bare for kanskje investorer, men helt sikkert for egn gevinn!! PHO fikk en Spektalen for 2år siden. ´DNB lot BGBIO snakke på helsekonferense sin siste des.23. Mens andre ikke fikk plass fordi DNB bestemte plassen. Hvis meglerhus måtte betale %bot for hver feil anbefalling hadde det blitt mer edruelig, saklig til kjedelig på FA tenker jeg.

Men helt greit for meg hvis du mener at alt er helt fint og greit og smooth hos Canergie. Og at jeg sier kanskje.

2 Likes

DNB Markets nedjusterer sitt kursmål på BergenBio til 0,05 kroner fra tidligere 0,11 kroner og gjentar salgsanbefaling på aksjen.

Meglerhuset uttrykker bekymring for selskapets evne til å tiltrekke seg investorinteresse og produsere attraktive resultater fra den pågående fase Ib/IIa-studien før neste kapitalinnhenting. DNB Markets noterer også mangel på betydelig partnerinteresse fra Merck.

Da blir KANSKJE DNB brukt av en som vil inn?
Et meglerhus sier 5 øre og selg - ett annet sier 25 øre og kjøp! Sånn går no dagene. 😮‍💨

Åpenbart noe lurerier i kulissene

Det er faktisk helt latterlig hvordan meglerhusene holder på…

2 Likes