Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Det er interessant at han bekrefter å ha gode data fra 32 pasienter med STK11 som 2. Line behandling! De ser ut at de allerede har svarefasiten og skal få bekreftelse som 1.line behandling!

3 Likes

Allikevel kan det ta tid med partner, antydet mot slutten av 24 , da har de et bredere grunnlag med data.

Hør også hva Olin sier i Q3 rundt timingen og hvorfor - (39:46 ut i Q3 presentasjonen ) Han mener at selskapet er best tjent med at partneren kommer inn på det tidspunktet hvor data begynner å materialisere seg - og det for å høyne aksjonærverdiene.
Starten på det får vi jo rett over nyåret.
Han er rimelig selvsikker på dette, noe som kan gi et inntrykk av det du sier stemmer godt @drdr

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20231114_1

1 Like

Hei,

slik jeg hørte Olin konkluderte jeg med at partnerdiskusjonen var mest aktuell i eller rundt februar 2024, og ikke ved 2. milepæl som du skriver.

Hvorfor det? Noen som har noen teorier?

Jeg tolker det slik at resultater rundt toleranse blir publisert ca februar, disse er selvsagt viktig, ellers det ingen hensikt å fullføre videre studie. Effekt resultater ses senere i studie prosessen mot slutten av 24. Da har en eventuell partner endel dokumentasjon å vurdere veien videre…

Tolkning er basert på dette intervjuet hos Hegnar.

1 Like

Hva gjøres på toleranse? Sorry, ikke helt oppdatert her lengre.
Er det en langstids tox studie på dyr?

Om du her tenker på den pågående fase 1b studien for bemcentinib i lunge kreft (BGBC016), så er det en klinisk studie som innrullerer nyoppdagede kreft pasienter.

Olin har vel sagt flere ganger at partner/salg er «først» aktuelt senest mulig - dette fordi aksjønærverdiene da er høyest. Nå har selskapet, forutsatt at alle TR innløses, penger til medio 25. En partner eller salg er etter min vurdering/tolkning først aktuelt en gang i 2025, dvs når de har komplette data. Dette vil også maksimere aksjonærverdiene. Alt forutsatt at de lykkes.
Så vår/sommer 25 vet vi svaret på mysteriet Bergen bio.
Positivt også at alle innsiderne vil innløse sine TR i denne omgangen.
PS: honnør til olin sin opptreden - han virket for meg selvsikker på at dataene fra de ca 600 pasientene de har testet så langt vil bli bekreftet i de pågående studiene. Han overbeviste ihvertfall meg. Og honnør til olin/selskapet for å ha kuttet kostnader og for å styre selskapet inn igjen på riktig kurs.

2 Likes

Ikke uenig i din konklusjon på hva som virker logisk når det gjelder partner, men det jeg refererte til var mer det som ble sagt.

Slik ørene mine virket i morges så hørtes det ut som om i / rundt februar var sannsynlig inngangstidspunkt, kanskje like mye sett i forhold til partner som jo gjerne er med opp fra den bølgedalen (-97% ) selskapet har vært i.

For min del så haster ikke partnerinngang eller dataslipp da jeg gjerne vekter videre opp på meget lave nivåer :slight_smile:

4,1 milliarder dollars oppkjøp for en medisin som behandler ca 2% av de som får lungekreft!
Gir en pekepinn på hva bgbio kan bli verdt.

Ha en strålende børs uke.

4 Likes

Gratulerer med kjøp av BB aksjer :+1:

Nok ett dyrestudie som viser god effekt for Bemcentinib :muscle:

“Metformin combined with R428 demonstrated superior efficacy in inhibiting tumor growth, migration and subcutaneous tumor formation in nude mice”

https://web.s.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=16745671&AN=173679266&h=EMPJTG2gHLh%2Bx0ceYai%2BOv%2B2zHsD97tJTAR4WOD7PvyzpkhEYW9R1ntitHGlTO9Hwnu9lPWGmbLryIDc4aHapQ%3D%3D&crl=c&resultNs=AdminWebAuth&resultLocal=ErrCrlNotAuth&crlhashurl=login.aspx%3Fdirect%3Dtrue%26profile%3Dehost%26scope%3Dsite%26authtype%3Dcrawler%26jrnl%3D16745671%26AN%3D173679266

2 Likes

Kun 5% av tegningsrettene ble innløst i første omgang - noe som tilsvarer 8,7 mill kr. :thinking:

Hvis du har en warrant som du kan velge å innløse nå i dag eller om 5-6 måneder gir det jo ingen mening finansielt å innløse de nå! Renteutgifter og «beskyttelse» på den investerte kapitalen gjør jo at man bør vente :man_shrugging:

Helt enig. Dog valgte alle i styret å innløse alle sine warrants i den første omgangen. Tydeligvis klarte de ikke å få med så mange i «saueflokken».

Hvis kun 5% har innløst de, så har jo majoriteten tro på å få en bedre pris senere, ser ikke at det kan være noe negativt?

Bedre pris på hva? Med bedre mener du da at warrants kan løses inn for 10 øre istedenfor 13 øre?

Ja, betyr jo ikke at det er det som er tilfellet. Eller at kursen på bgbio er på 30øre. Da kan de jo garantert løse inn og få en god fortjeneste. Har ikke satt meg så mye inn i dette,derfor jeg spør. Jo mer folk må betale så vil det vel komme inn mer i kassen også?

Ja. Så da kan man jo spørre seg hva tilretteleggerne i denne emisjonen tenkte da man lagde disse to periodene for mulig innløsning?

1 Like