Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

De har børsmeldt Stage1 iht 120 patienter.

I trialoppdatering har de nå økt antallet til 1800 (900/900) , forklaring ligger i endring til Stage2.

Accord har 29.dager dosering. Jeg tror pga innrullering vi behøver ikke få resultater i samme rekke som det var i innrullering.

Verdsettelse @ https://simplywall.st/dashboard

6 Likes

Simplywall.st bør tas med noen spiseskjeer salt! Men dersom covid medisinen fungerer godt, tør jeg ikke tenke på verdisettingen - i så fall vil kanskje Simplywall.st få rett - for en gangs skyld :sweat_smile:

2 Likes

Der er vel ikke rigtig tvivl om, at den virker længere?. Maury har leveret forskningen og accord er bem gledet stille og roligt i fase to med større målgruppe. Der kommer den ikke til uden effekt.

At det er effekt vs GOD (suveren :bellhop_bell:) effekt får tiden vise. Gleder meg til meldingen kommer om at bem kan gis sent i sykdomsforløp og gi god effekt (:pray::crossed_fingers::crossed_fingers:)

De er fortsatt i Stage 1. Ingen vits å gjenta denne misforståelsen.

Fase 2 og direkte overgang til fase 3 slik j har forstått.seamless​:star::star::star:

HVIS de viser effekt på de første 60 pasientene ja. La oss nå få rekruttert dem først før vi spretter flere champagnekorker.

1 Like

Vi biotekkere har lett for å feire ja…mener likevel at det er innflettet slik at fasene flyter sammen.Dersom første del med 60 pasienter viser effekt er det rett til den tradisjonelle utprøving i fase 3.

Det er jeg enig i, men tror ikke de holder det for seg selv om de går videre til neste fase. Biotekselskaper er også glad i å feire milepæler :partying_face:

1 Like
1 Like

Det må ikke være noe problem med ACCORD recruritering!!

Second COVID-19 mutant found in UK; even more infectious than previous strain!

Her er det bare å lese og være klar til kjøp.

7 Likes

Tre børsdager igjen i 2020. Skjer det noe på tampen av året for BGBIO?

2 Likes

Noen vesentlig med kursen vil vel ikke skje før nyheter. Long41 har nevnt de tre triggerne som ligger nærmest i tid.
Jeg ser for meg kursen i mellom 32-34 i påvente av nyheter.

2 Likes

Skal de i fase 3, eller er der fast track?

Sydafrika rammes lige nu af 2. Bølge af covid19. Lad os håbe bemcentinib hurtigt kommer gennem testfase og resultaterne snart foreligger. Så pillen kan komme ud og gøre gavn!

2 Likes

rimlig stille fra bergen bio om dagen,ligger i den negative bølgen om dagen :mask:

Satser på at det er stille før Januarstormen. Kan smelle inn flere drivere utover World Lung i slutten av månenden. Covidnytt, glioblastoma + annet vi ikke vet.
For teknikkere tengner den nå en fin OHS, og jeg tenker den snur i dette lendet. Muligens rett under 32kr, og rigger seg klar til brudd på 37,5 ved gudd news.
Fortsatt god jul, og et spennede nytt år, folkens!

6 Likes

Adenomcarcinom lunge foreløpig 8.4 mnd progresjonsfri survival versus 2.9 uten bemcentinib for AXL pos.Sier vel sitt… i tillegg har vi glioma, 2 fase 3 på vei, partnermulighet og ikke minst covid.:rofl:

9 Likes