Bra oppsummert.
Skulle ikke selskapet komme med nyheter om ny indikasjon/samarbeid på infeksjon også?
Synes også se lovte litt mye rundt Tilvestamab partnerskaps tid.
Bra oppsummert.
Skulle ikke selskapet komme med nyheter om ny indikasjon/samarbeid på infeksjon også?
Synes også se lovte litt mye rundt Tilvestamab partnerskaps tid.
Da blir det aksjespleis i nærmeste fremtid, 100:1. skjedde det noe annet spennende på GM 24 som er verdt å få med seg?
Nope!
Heitpølse…!
BerGenBio er som å bli servert en kald, kjip wienerpølse når man egentlig trodde man skulle få digg cheeseburger som nattmat på vei hjem tidlig Søndag morgen……
Mvh
Blir spennende. Når kan vi forvente effekt resultater fra hovedstudie? Sist var vel Q4 eventuelt Q1-25. Eller er det endret.
Hvem vet, plutselig blir oss biotektapere , vinnerne til slutt. Sitter i BergenBio, Photocure og Pcib av biotek også har oljeaksjer vært redningen i porteføljen, men håper det blir bra til slutt
De er i rute😃.
I mars startet selskapet en ny fase i utviklingen der effekten av medisinen undersøkes i kombinasjon med vanlig behandling. De første dataene er forventet presentert rundt årsskiftet
9.900 % opp , ikke dårlig det - bare fryktelig synd med den spleisen
Ja, det er no helt sikkert! Hold på å få hjerteinfarkt og så for meg overlevering oppsigelse. Har ikke fulgt med på måneder.
Vel, den dagen kommer, men var ikke i dag.
Da er shorten igang i Bergen bio. Aldri et godt tegn:
https://shortnordic.com/detaljer.php?player=RENAISSANCE%20TECHNOLOGIES%20LLC&land=norway
Dessverre skal vi langt under 10 kr. pga short-aktivitet og mangel på fremtidige kursdrivende nyheter
For så vidt enig i at det tar tid til det kommer nyheter, men det er jo ikke noe nytt. Så hvordan regner du deg frem til at kursen skal falle til under 10,- og verdien av selskapet da skal gå fra 500 mill til under 400 mill? Hvor store shortposisjoner forventer du skal komme i aksjen?
Edit: Shorteren her har jo ikke verdens beste trackrecord i norske aksjer
Helt ærlig, har ikke noe god forklaring/svar for dette!
Du kanskje kjenner meg som en optimist aksjonær siste 7 årene. Vært på alle opp- og nedturer. Den situasjonen vi er nå, gir meg erfaringsmessig følelse av en periode med nedturer.
Også har T.M. er ikke lenger den "rike onkel"n som gjør “støtte -handel” ved kraftige nedturer
Jeg har også gått på mange smeller i norsk biotek, men tror at BGBIO nå på sett og vis er priset basert det utviklingsløpet som er lagt. Og da tror jeg de fleste av de som tegnet i siste emisjon også er forberedt på sitte frem til neste datapunkt. Om folk har kjøpt aksjen i tro av at det skal skje noe stort nå på kort sikt har de jo ikke lest caset eller hørt på ledelsen.
Så jeg for min del tror at fremtidsutsiktene nå er rimelig balansert, og har problemer med å forstå hvorfor vi skulle få et større fall i aksjen nå. Faller børsen/sektoren mye vil selvfølgelig BGBIO følge med ned, men jeg ser ikke helt den komme - men har bommet nok i det siste til å være forsiktig med å være skråsikker.
Etter aksjesplitten får jeg ikke solgt noe her. Har ASK i Danske bank. De sier at handelen er stoppet og de får ikke gjort noe med det. De henviser til DNB som kontofører. Er det andre med dette problemet? Har ikke Dansk bank et ansvar for at jeg kan gjøre handler med mine papirer?
tja, en av de har et ansvar. Men om det er Danske eller DNB er vrient å vite. Uansett burde dette vært løst på 24-timer.
Det er lenge til resultater fra hovedstudie, er redd mange går “trøtt” i mellomtiden.
Da har de jo kjøpt aksje ettersom time-line for nyheter har vært kjent lenge, men det kan jo selvsagt være tilfelle. Jeg har tatt feil før
Lungekreft forskningen gjør fremskritt. Usikker på om disse konkurrerer med Bergen bio sin forskning og medikament?