Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Kanskje om de het OsLoBio :wink:

(I joke, I joke)

1 Like

Hva er det å skrive om?? De har jo ikke vist noe enda.

1 Like

Den dagen det legges fram (gode) resultater fra test i mennesker blir det oppslag :+1:

1 Like

Dersom de finner signaler på effekt og starter en fase 3-studie burde det bli litt avisskriverier, ja. Enda mer dersom det er tydelig effekt, men det blir kanskje litt vanskelig å se på bare 114 pasienter.

Jeg tror verdien av å ha et fase 3-godkjent medikament i porteføljen er ganske stor, og håper at de finner grunn til å gjøre en større studie. Da må vi plutselig putte BerGenBio inn i samme kategori som Photocure, og det vil sannsynligvis komme til en helt ny gruppe investorer og.

Dersom effekten er såpass tydelig at de sier de har sjanse til å få midlertidig godkjennelse er det en ganske stor bonus i mine øyne.

2 Likes

BERGENBIO TO PRESENT AT UPCOMING INVESTOR CONFERENCES

Bergen, Norway, 8 March 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that Richard Godfrey, CEO of BerGenBio, will be presenting at the following virtual conferences:

H.C. Wainwright Global Life Sciences Conference

Date : 9-10 March 2021
Presentation available during the conference

Registration for attendees

Sachs European Life Sciences CEO Forum

Date : 10-11 March 2021
Live presentation, Thursday 11 March at 13:10 CET

Registration for attendees

Carnegie Nordic Virtual Healthcare Seminar

Date : 12 March 2021
Live presentation, Friday 12 March at 11.15 CET

Presentations will be made available on the Company website in the Presentations section on the day of the respective events:

www.bergenbio.com/investors/presentations/

1 Like

Hmmm.CEO skal presentere selskapet på flere investorkonferanser i løpet av uken. Dersom han ikke kun skal stå å servere no comments, no comments, så burde han ved disse forestående anledningene kunne ha nyheter å komme med mhp covid-19 studiene. Så man kan jo begynnende lure på om dagens melding er et forvarsel om at det kommer hete nyheter relatert til covid-19 studiene senere i dag. For jeg antar at CEO ikke skal ut å presentere dårlig nytt fra BGBIO. Så hva er det som gjør at han plutselig skal opptre på tre konferanser inneværende uke?

5 Likes

Jeg har tenkt samme tanker. Men disse konferansene ble vel ikke booket nå nettopp, har kanskje ligget i pipelinen en stund?

Nei Londonmannen, “Alle” skal presentere her og har de nyheter må det komme i en børsmelding.
BGBIO er så mye, mye mer enn Covid…

Altså… Dette er rene investorkonferanser hvor de oppdaterer på nyheter som er kjent i markedet.

…og dette vet du veldig godt.

4 Likes

Det store spørsmålet er ikke om Bemcentinib har effekt, men hvor stor effekten er. Det bør helst være en effekt som er større enn for andre legemidler som har vist virkning mot Covid 19.

Dette er ikke planlagt, da hadde de sendt ut pressemelding for lengst. Tror neppe CEO skal rundt på turne for å fortelle at medikamentet virker på mus men ikke på mennnesker :smiley:

Har du investert i biotekselskaper lenge? :slight_smile:

BGBIO er vel invitert…
Kan tolkes optimistisk på en solfylt dag :slight_smile:
Kanskje så enkelt at BGBIO sitter på noe helt spesielt som kan bli megastort og at markedet er veldig interessert i utfallet?

1 Like

Nå er vel studiene sluttet å ta inn flere pasienter / avsluttet så da kan vel selskapet gå noe dypere inn i materien ( med melding i forkant selvsagt) uten å ødelegge randomiserte data.

1 Like

Ja, det er noe vi alle vet. Så dersom det skal presenteres noe nytt mhp covid-19 eller kreft, så må det komme en børsmelding i forkant. Er det umulig? Nei, men heller ikke noe vi kan avskrive. Vi er nå midtbinneviben periode da resultatene fra SA/India kan komme.

I fare for å være Captein Obvious, for den gjengse internasjonale investor er nok det de fleste på denne tråden anser som «ancient news» det stikk motsatte.

1 Like

2 Likes

Men de stiller ikke opp på et utall seminarer/presentasjoner, der de blant annet legger frem bemcentinib mot covid-19, hvis det er en viss risiko for liten eller ingen effekt i studien bgbc020.

Hyppighetene på presentasjoner så tett på er nok bortimot ensbetydende med at de melder gode resultater om ca tre uker.

2 Likes

Du har din måte å si ting på, jeg har min.

Jeg anser det også som sannsynlig at de melder det de tolker som gode resultater når de melder resultatene fra covidstudien, men jeg får ikke til å være så skråsikker som du utgir deg for å være.

Det er åpenbart at de ønsker investorøyne på resultatslippet.

2 Likes

Dette utsagnet er ikke logisk i det hele tatt. Mener du at de skulle ha latt være å dra på investorkonferanser for å presentere selskapet og hovedutviklingsløpene innen kreftbehandling hvis de ikke visste noe om utfallet av Covid-studien?

1 Like