Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Enig, den gleder jeg meg til. Burde gå greit med rekrutering!

Henta lenken. https://www.evms.edu/media/evms_public/departments/internal_medicine/EVMS_Critical_Care_COVID-19_Protocol.pdf

De vil vel ha med SITC og ASH før de kommer med oppdaterte analyser? Både Krebs og Lodges kommer med mer data der.

Ja, det er jo et poeng.

Spenstig av markedet å ta hele dagen med et skuldertrekk🤦‍♂️

SITC er 11. november og ASH er 6. desember. Vi bør få noe nytt fra Covid-19 studiene i den perioden.

2 Likes

En stor aktør inn så eksploderer det😀Resultater kan tyde på det skjer. For tidlig for partner?

Jeg tenker oppkjøp jeg, men nå er jeg veldig optimist også da :sweat_smile:

2 Likes

Og shorten øker, fårstå det den som kan. Venter bare på nyheten som sender kursen rett opp, tror ikke det blir så lenge til med de signalene vi fikk i dag.

2 Likes

AI-styrt short som ikke bryr seg nevneverdig om presentasjoner med gode resultater via Zoom. Kanskje hvis det ble konkrete børsmeldinger der ordlyden var “good results” eller noe lignende? Jeg vet ikke hvor langt AI har kommet på dette punktet, men kan ikke se for meg at den henter ut noe som helst fra en Zoom-presentasjon

Blir opptak av presentasjonen lagt på nettsiden? Noen som vet?

Nu har jeg tippet de danske medier, så må vi se om de reagerer. God weekend :+1:

Hvem tipper et meget sløvt Norsk mediebillede :raised_hand_with_fingers_splayed:

16 Likes

Jeg kan ikke se at noen norske finansmedier har skrevet et knyst om R&D-presentasjonene, merkelig nok

CEO sa at det skulle legges ut link til video av R&D dagen. Så det kommer. Trenger å se det selv, litt for mye annet som skjer når man sitter foran skjermen med markedet åpent og US valg i tillegg.

Likte det jeg hørte idag. Solide presentasjoner hele veien, spesielt Wendy Maury. Kombinasjonsstudier med Keytruda alene kan jo bli ganske stort.

Covid-19 ser jeg som ren bonus om det slår til med Bemcentinib, Maury svekket ikke troen akkurat. Etter hvert som viruset muterer, svinner jo sjansene for å lykkes med en vaksine, samt at virkningsperioden for vaksine blir kortere enn opprinnelig trodd.

Økte beholdningen av BGBIO idag også.

11 Likes

Kom frem mye snacks i dag! Jeg tenker at ivrige aksjonærer og forum brukere har en fordel av denne zoom seansen var lagt til en fredag ettermiddag. Noe info om hvor mange som fulgte den?
Sprøtt med kursen, jeg sprengte sparegrisen og fylte på :metal:

2 Likes

Jeg har tipset Dagens Næringsliv nettavisen. Det vil si, jeg har stilt spørsmål om manglende interesse for selskapet og R&D day results spesielt.

11 Likes

Studien i India ble oppdatert i dag. Rett rundt hjørnet tenker jeg (mer detaljer).

8 Likes

“Date of First Enrollment (India) 03/11/2020”

Kan dette stemme uten at det har kommet børsmelding på det?

Da mangler ethics commitee i new dehli, men ser ingen grunn til at de ikke kan starte på de seks sykehus hvor de alt er godkjent…?

Skuffende at de ikke er i gang i UK, men desto viktigere blir studiene i SA og India da ny lock down iverksatt i UK i går, og en kan forvente synkende kurve om et par uker. Spørsmålet er jo hvor alvorlig folk tar det denne gangen?

1 Like

La ikke merke til det. Snodig. Melding mandag da??

Jeg så bare at et av de to siste sykehusene har godkjent studiet lokalt…