Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

3/11 har stått der 1-2 uker nå… ikke noen ny dato

1 Like

India kommer, og resultatene kommer. BGBIO er ikke noe day trader-case. Får vi en eneste nyhetsartikkel om at Bemcentinib kan hjelpe mot Covid-19 eksploderer kursen🙂

7 Likes

Svært bra presentasjon. AML indikasjon høres ut som en nobrainer . Likte spesielt det som ble sagt om å holde en alvorlig sykdom i sjakk uten å ta livet av pasienter med dagens behandandlingsalternativer. Dette åpner jo opp for 1 linjebehandling for en hel rekke med pasienter.
Spennende uker og en skikkelig thrill med Covidbehandlingindikasjon. Svært lovende funn så langt det er vel liten tvil om at det har en effekt og som presisert flere ganger med milde bivirkninger. Spørsmålet er vel hvor effektivt det er.

Blir morsomme uker fremover med masse nyheter og en vannvittig triggerliste.
Tror personlig at det kommer større aktører inn her ganske snart.

9 Likes

når forventet man oppstart av fase 3 AML? 2021 elle 2022.? ble så mye info idag

Fase 3: 2021-2023

2 Likes

raskeste og mest spennende synes jeg er museforsøk som kjører pre medisinering og during samt post . covid da… grunnen til at jeg ikke er inne.

Tja, oppkjøp er litt tidlig etter min mening.

Har sett andre oppkjøp på +30% av kurs, så ikke spesielt fristende på dagens kurs, etter årevis med ørkenvandring, akkurat.

Den burde ihvertfall doble seg før det er interessant med salg for min del…

prump fokuserer på det uinteressante og angir det som grunn for å ikke være inne. Dårlig forsøk på å avlede fokus…

Trump gjorde ihvertfall en positiv ting i løpet av sin periode, han innførte “right to try”.

Dvs, en ordning hvor pasienter med dårlig prognose og langt fremskreden dødelig sykdom kan velge å prøve legemidler som fortsatt er under utprøving, men med positive foreløpige resultater.

Det er vinn-vinn etter mitt syn, og hadde gitt selskaper som BerGenBio bedre tilgang på data, samt nytt håp for enkelte som sitter uten reelle behandlingsalternativer.

Noe å tenke på også her.

Right to try!

3 Likes

dels enig. covid er bare en trussel some skremmer meg ut. jeg inbiller meg at covid er en klampefot for bgbio, men håper jeg tar feil.

Hvis Covid-19 hadde vært priset inn kunne jeg forstått.

1 Like

Oppkjøp på + 30% av dagens kurs ville aldri skjedd. Ikke 300% heller for den saks skyld.

Vanligvis er jo fremtidige forventninger allerede priset inn i aksjen.

Da ville det være spesielt om aksjonærene nekter å selge før de har fått 300% på dagens kurs.

Da forutsetter man et enormt gap i informasjon mellom eiere og potensielle kjøpere.

Det er vanskelig å se noe slikt i tilfellet BgBio.

Hvor har du dette fra? Prisingen av en bank?

Det gjelder alle aksjer.

Bank eller biotek.

Forundrer ihvertfall med dagens kunnskap hvis kursmålene fra meglerhusene ikke blir satt over 100 kroner.

2 Likes
3 Likes

Ingenting som funker, enda.

1 Like

Desto større oppside hvis bemcentinib viser effekt.

Kom igår noe fram hvordan de 4-5 patienter i våren kommet seg gjennom Covid?