Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Jeg så ikke på. Det kom ingen børsmeldinger, så da kom det vel heller ikke noe nytt av verdi.

Ville vært meningsløst å publisere de 4-5 forløpene.

Må ikke glemme at bgbio skal delta på ASH🍀

Det var ganske bra av Bgbio og bare falle rundt 1/2% på gode nyheter i går. Det har vel ikke skjedd siden covid nyheten i april. Jeg ser da bort i fra de ulike upgrades fra husene. Kanskje det er noen kjøpere på dette nivået.

2 Likes

er det mulig å få sett r&d i reprise? tenkte å høre gjennom en gang til

Litt off topic, men; etter å ha lest mye tull og rett og slett løgn på FA-forum (spesielt denne uken) så føler jeg for å rose alle dere her på Tekinvestor

5 Likes

Oppdatering: Covid studie fortsetter og venter på melding om oppstart England og India. AML indikasjon på god vei mot fase 3.Lungekreftstudie : oppdatering 15 NOV .Glioblastom før jul? Blir spennende med nye kursmål fra husene.

9 Likes

@eiken vet du om Bemcentinib blir vurdert av ledelsen til å jobbe for å delta i WHO studie Solidarity? Hadde det ikke satt mer fart på det hele? Eller snakker vi da om Phase III ?

DNB - BUY NOK 68

08 November 2020

23 Likes

En på FA-forum (tror det var klaesp) sa at to store meglerhus skulle komme med analyser nå straks. Hvis det stemmer så har vi enda en analyse i vente innen kort tid

Arctic Securities / Lars Mørland Knudsen kanskje?

3 Likes

Slik jeg forsto det så hadde Arctic allerede kommet med en ny kjapp analyse nå etter R&D-dagen (noen limte inn teksten på FA-forum), og skrev at de skulle komme tilbake med en dypere analyse snart (tror den blir i regi av Lars). Kursmål per nå var 80 kr hvis jeg husker rett

1 Like

Det var ingen analyse, bare en kort nyhetskommentar uten nye regnestykker eller endring i anbefalinger. Men Lars M Knudsen kommenterte at han var enig i satsingen på 2L i AML og at det er mulig at de har et godkjent produkt i 2024.

3 Likes

Får hammeren idag av en eller annen grunn. Jaja, jeg holder øynene på de neste mnd;

    1. november (ikveld) - SITC abstract med oppdaterte data i NSCLC
    1. novemeber - Q3
    1. desember - ASH abstract med oppdaterte data i AML/MDS

November - FPD i India (Covid-19 studie)
November - Oppdatert status på ACCORD

November/Desember - annonsering av fase 2b/3 studier i NSCLC og AML? Partner?

Januar/februar - Covid-19 studier i Sør-Afrika/India ferdig?

2 Likes

Tror det er lite vits i å forsøke forstå de daglige svingningene her, men det langsiktige bildet er veldig spennende, ja. Ref tidligere poster også interessant å se om noen journalister snart våkner og skriver noe om selskapet. Jeg mener de burde kunne være et interessant case for en lengre artikkel i DN eller FA.

1 Like

Jeg forventet virkelig at noen skulle skrive noe ang. resultatene som ble presentert på R&D-dagen, og synes det er veldig merkelig at det ikke har blitt nevnt ennå

Dette kunne man jo spådd på forhånd… hype før R&D-dag, med påfølgende salg etterpå.

Spørsmålet er når kursen finner støtte.

Definitivt negativt at covid-studien(e) ikke viser særlig progresjon i rekruttering jf. det som som ble meldt av flere som var med på det digitale møtet. Men mye positivt rundt det som BGBIO faktisk jobber med. :slight_smile:

1 Like

Får helt sikkert en negativ effekt nå av Pfizers suksess.
HVor dypt skal vi? :confused:

Resultatene var kjent fra før - det kom ikke noe nevneverdig nytt frem fra presentasjonene.

Det var derimot en flott oppsummering av status quo

Mange som sitter med kort horisont i påvente av Covid nyheter skal nok ut nå.

Men; Det vil forsatt være et stort marked om Bemc. har Covid effekt da undersøkelser viser at langt fra alle ønsker å ta en slik vaksine. Så kommer produksjonstid, evt muteringer etc. i tillegg så muligheten er der.

Så gjelder det å ikke glemme hva BergenBio egentlig driver med. Kursmål uten covidmulighet hos DNB-M er 55kr

3 Likes