Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ikke jeg heller, kan heller ikke finne det i noen av de andre (nye) presentasjonene.

Har ikke fulgt med på siste nytt her, men i den opprinnelige pasientinformasjons brosjyren (for veldig lenge siden), så sa de til pasientene at planen var å rekruttere 90-120 Stage 1 about 252 people stage 2 (totalt altså som enten får bemcentinib eller standard of care)

accord-trial.org/for-site-staff

H3nk1:
Helt ny informasjon dette for min og alles(?) del

Skeptikern:
Accord 2,
60/60 i stage 1/fase2
126/126 i Stage2/fase 3

3 Likes

Bemcentintinib, hadde vært fantastisk

ACCORD’s work evaluating new candidate drugs for large scale trials is vital, with only limited treatment options for those who are hospitalised with COVID-19. Despite vaccine programmes helping to reduce COVID-19 cases and incidence of severe COVID-19, new treatments will remain critical to improving outcomes for hospitalised patients and reducing pressure on intensive care units.

1 Like

Dagens presentasjon anbefales. Mange forandringer og endel ny informasjon.

30/30 rekruttert I India f. Eks, og 27/27 i Sør-Afrika.

Det er et selskap som strutter av selvtillit.

13 Likes

Jeg er litt på etterskudd her, er det en video pres?
(liker å ha noe å høre på mens jeg gjør noe annet…)

Spennende. Litt overrasket over flest rekruttert i India.
Sjekker den ut i etter unger er i seng.

Forøvrig snodig kursutvikling om dagen. Tydelig null forventninger til Covid. For meg ser det ut til at Covid er priset til 3-4kr i dagens kurs.

1 Like

Jeg er ute pga covid, vell beholdt litt, men symbolsk.
Jeg hadde ikke ståltro på det, og liker ikke svigningene jeg så for meg rundt et nederlag eller lignende :stuck_out_tongue:

Som sagt tror jeg ikke det er mye priset inn der. Et fall til 20kr tror jeg ikke noe på. Mulig intradagsbunn på 25kr ved total fiasko. Pipelinen til Bergenbio uten Covid er verdt dagens prising!

3 Likes

enig i det, og tror moen føler seg trygg på investeringen, det er ikke ubetydelig for han dette…

Positivt overrasket jeg også.

Legg også merke til at det på side 40 står at BGBC020 er “in set up”.
De holder på å stable på plass fase 3 pt?

1 Like

Og jeg tror ikke på total fiasko. Spørsmålet er jo om resultatene er tydelige nok. Positivt at Accord kommer i Q2, og vil eventuelt da bekrefte funn fra India og Sør-Afrika. Tross alt 230 ish pasienter da.

Skulle tro ,Ja
Er plassert under trail2

BGBC020 er “in set up”.

Se side 41, budskapet er at Bemcentintinib har god virkning mot forskjellige mutasjoner.

8 Likes

Blir alle raketters mor dette :slight_smile:

6 Likes

Hvis Bemcentinib ikke hadde virkning ville den vært ute av ACCORD. Nå kommer det altså utlesing av data i Q2. Ikke spørsmål om det har virkning men hvor mye og hvordan.

13 Likes

Hadde de futility assessments underveis i ACCORD?

Det er bare en gammel slide…

Slide 12.

Noen som vet hvor accord-2 studien blir oppdatert etter 01.01-2021?

Seamless betyder vel mulighet for rett til recovery!

Nei, det tror jeg ikke. Protokollen til studien er publisert og ligger fritt tilgjengelig hos bmc. Jeg har ikke finlest protokollen men virker ikke som de gjør noen analyse av effekt før på slutten av del 1.

4 Likes