Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Dersom du er inne for en kortsiktig trade og skal selge på meldingen og ønsker derfor flest mulig kjøpere, så skjønner jeg logikken din.

1 Like

I og med at siste rekruttering ble meldt et stykke uti mars, og de antagelig trenger noe tid til endelig sammenstilling av topplinje resultater, så kan det godt være etterlengtet melding kommer etter påske, dvs et stykke uti april.

Det viktigste er at de gjør grundig arbeid, som de alltid gjør, før resultater legges frem.

3 Likes

Vel, det er jeg ikke. Har heller ikke gått inn i BgBio pga covid.19 heller, men pga resultatene de oppnår mhp kreft.

Dog kan jeg ikke underslå at troen på at forsøkene kan komme til å støtte vitenskapen, har tiltatt de siste månedene.

Ha en fortryllende ventetid!:wink:

Jepp, jeg forholder meg til hva de har sagt i sine presentasjoner, og forsøker å legge til minst mulig tolkning.

1 Like

Støtter den!

Det er veldig mange innlegg i tråden som snakker om forventede datoer for dataslipp(ene).

Vi har avlesning COVID-studiet som er guidet i forkant av månedsskiftet mars-april.

Nå vet vi også at ACCORD er guidet til (tidlig) Q2.

Er det ikke så enkelt?

5 Likes

I farmasi tar ting “alltid” lenger tid enn forespeilet. Det er like greit å forberede seg på at melding foreligger ca medio april.

1 Like

Came for the COVID, stayed for the cancer

9 Likes

Det er min historie også. Covid fikk meg til å oppdage bemcentinib mot kreft.
Bergenbio har stø kurs mot å skape et paradigmeskifte innen kreftbehandling

6 Likes

Måtte det bli the mother of alle meldinger i selskapets historie :trophy: God fredag til alle sammen :smiley:

3 Likes

Jeg er også veldig spent på å se hva de oppnår innenfor fibrose, KOLS, etc. Håper vi står på dørstokken til en minirevolusjon

2 Likes

Joda, du har helt rett. Nå ble det noen meningsutvekslinger pga kaffekosen til Zuba som uteble i dag. Endrer ikke på fakta rundt BgBio, kun Zuba sin kaffeunderholdning. Agurknytt rett og slett.:wink:

Mother of indicators ser veldig bull ut også :wink:

4 Likes

Stemmer, og mer på refractory lungekreft i Juni, så tett med triggere neste månedene…

2 Likes

Neida kaffekosen min er lik i dag som i går. Du sikter nok til Saltimaten:) God helg til deg @Londonmannen

God helg til deg også!:+1:

Ref tidligere melding.

The iDMC will continue to assess the safety data and critical efficacy endpoints of the trial, as it progresses. The Phase II BGBC020

critical efficacy endpoints , de ser på denne forutsetningen også.

Hmm, @Boykie. Hva betyr det?

Har du noe formening @Direkte hva de mener med det?

At IDMC også sjekker at Bemcentintinib viser effekt i studien. Samme organ har stoppet andre studier hvor medikamenter ikke viser effekt… De samme forutsetninger finnes også i Accord studie hvor antall deltakere er redusert i trial2 …

2 Likes