Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Hehe, ja der oppe kommer det til å være en rik fauna av “ENDELIG I NULL, SEEEEELG” gjengen kan man trygt regne med. Må komme se over de kursene igjen for at det virkelig skal svinge.

Virker som om “noen” konsekvent ønsker å holde prisen nede?

Risk off.

Entrecôte’n må på bordet. Vi er lei hotdog’s.

1 Like

Det er en egen tråd for teknisk analyse -bergenbio. Dvs denne tråden her.

Utover det er det ingen HS chartet av det jeg kan se. Den har riktig nok brutt ned fra en siste uker.

2 Likes

Spennende om den snur her, begynner å bli billig, 1.35 milliarder (fratrekk 650mil cash)

1 Like

Hvordan ser man på fremførbart underskudd i en aksje som dette?

Det gjorde den.
Lukke gap og sette bunn. Eller bykse videre opp, AML oppdatering setter premissene. Er fortsatt høye volum salg på en hver vending opp. Topp 10 sitter rolig i båten, bortsett fra KLP fond.

2 Likes

Ser ut som vi skal tette GAP, før den kan sette mer fart.
Håper på en close over 26.5

Closed

8 Likes

Bør sette en HL, prisingen nå er vanskelig å forstå.

Redd vi beveger oss helt ned til 22 og forrige bunn. Frustrerende utvikling det her.

Nesten uvirkelig at kursen er så lav, virker som tilliten til selskapet er forduftet🧐

Lavt volum, så jeg tror nok ikke det har noe som helst med tillit å gjøre

3 Likes

vist tiliten ikke hadde blitt svekket, så hadde vel folk hamstret aksje på dette nivået :blush: :grimacing:

Nå sitter de fleste godt på aksjene. Er ikke mye som selges…

1 Like

Massiv støtte i dette leiet, fra 4 år med støtte og motstand. Bør holde, for å si det sånn.

Er signaler om at det settes en HL, men det gjenstår å se.

Fin reaksjon opp over MA20 (i daily). En HL her hadde vært brillefint…! :nerd_face::raised_hands::metal:

2 Likes

HL etablert og sniker vi oss over 25 idag etter fin bounce på MA20 med bunnstick igår så tenker jeg at ny test av 27-28 (MA50) er naturlig. Interessant utvikling her nå!

2 Likes

BergenBio er fjernet fra listen nå, og den var på listen forrige uke. (Jeg har tilgang). BergenBio står nevnt øverst under “De siste salgene”, så veldig spesielt at Finansavisen skriver at det ikke er gjort noen endringer. Husker PCIB også var på listen for en stund tilbake, like etterpå meldte de fast track i Sør Korea mm . og aksjen steg kraftig. Deretter forsvant PCIB stille ut døren av porteføljen.

3 Likes

Det er vel strengt tatt ikke noe å skrive om.
Inn på liste kjøp / salg er informativt. Alt midt i mellom er lite å skrive artikler om.

At investtech skriver ingen endring er selvsagt dårlig og trolig bare en feil.