Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Kjøp ser ut som en no brainer

4 Likes

Tenker du ned til 74k? Ser jo veldig ut som den vil dit spør du meg…

Det er ikke så mye at den vil ned der. Det faktum at den ikke er der nå vitner om det. Men det finnes veldig sterk støtte der. Det som styrer kursen nå i dag er vel aksjemarkedet. Og Kinas toll mot Canada. En utvikling som skremmer folk til å selge.

1 Like

Skjønner. Takk for svar!

Som jeg nevnte tidligere, forventet en retest av bunn pga. volumet som kom på første dip.

Retest kom og lagde en “higher low”, men denne er nå tatt ut av et nytt push til nedsiden med økt volum.

Forløpige rally har komt med avtagende moment ,samt avtagende volum og “lower high.”

Så langt ikke et chart som roper kjøp.

Har og printet en ny weekly bar.

3 Likes

De beste kjøpene gjør jo alltid drita vondt mens du gjør de. :stuck_out_tongue:

7 Likes
  1. EU tries to ban crypto.

2. USD gets 97% market share of stablecoins.

3. EU oops. Let’s build CBDC to compete.

:man_facepalming:t3:

Let me explain…
Stablecoins = French baguette & red wine
CBDC = Colonoscopy

They both reach the same place, but customers might prefer the first option

De fikk seg en ganske god tarmskyll de som satset på Terra også :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tenker du på den nye versjonen av Terra Luna? Synes det er fascinerende, av og til lurer jeg på om folk som investerer i krypo hater pengene sine. Gjør samme tabbene om og om igjen. Enten det er farming, rugpulls, eller bare en meme som spiker en kort periode :slight_smile:

2 Likes

Blir nok et skift mot kvalitet nå frem til siste etappe av av bull markedet. Som normalt er 12-18 mnd etter halvering. Da får vi nok en alt coin eksplosjon igjen. Akkurat som før. Men jeg satser på layer 1’s

2 Likes

4 Likes

Utrolig interessant hvordan du analyserer btc prisen. Takk for at du deler.

1 Like

https://x.com/BitcoinMagazine/status/1899486311636963536?t=FPIqE6_0PRfOtBcziWAL-g&s=19

2 Likes

Usa kjøpe 1 million Bitcoin? :pray:

Tja. Vertfall ett ønske hos noen.
https://www.thestreet.com/crypto/policy/senator-cynthia-lummis-to-reintroduce-the-bitcoin-bill-in-us-congress

Når man zoomer ut så snur bildet av og til 180 grader.

Her på monthly chartet til Bitcoin har ting sjelden sett mer bull ut enn hvis denne holder.

2 Likes

4 Likes

Hvor vil SOL ligge om BTC chart slår inn?