Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Boligmarkedet

5,4

Satan Bergen er en fin by!

Vi snakker Bergen, etter fratrekk for dialekten sier jeg 4350’

1 Like

Tipper 4,85 pga beliggenhet. Hadde denne vært i Sandviken eller Nordnes hadde vi snakket 5,3-5,5 fort :slight_smile:

Det er bra 3/4 er enige med meg;)

For på visning samme dag som den kom ut. Falt pladask når jeg kom dit, selv med 60kvm føler man seg som kongen på haugen når man er i toppetasjen.

Bestemte meg for å kuppe så ga et privatbud direkte til selger på 4,5 blank, som gikk inn. Var redd for å havne i budkrig på denne.

Fått vite av megler at etter 24 timer på finn hadde hun allerede oppsatt 18 timer med privat visning, tydligvis vært svært stor interesse ( iallefall for Bergen å være).

Men heldigvis ble den min, til 4,5😎

9 Likes

Så ut som en fin leilighet med mye lys. Har sett endel nye leiligheter lengre ned i etasjene som neppe får noe direkte sollys i det hele tatt. Fin planløsning også. :slight_smile:

Helt enig store vindu og ingen risiko at noe nytt bygg skal dukke opp forran vinduene pga ferdig utbyggd «villstrøk».

Var på visning på de som var 67kvm, men synes de virket mindre pga dårlig planløsning, så var ikke i tvil på valget tilslutt😎

Flott leilighet, gratulerer!

Gratulerer med leilighet. Kjenner ikke til prisene i Bergen, men det ser i alle fall bra ut :sunglasses:

1 Like

220 000 per kvm.

Satan, det der er tight living!

Er jo så vidt man klarer å montere skinkene på tronen! :joy:

image

2 Likes

Gratulerer med flott leilighet!
Jeg registrerer at selv om jeg kjørte fradrag for dialekten at jeg var nærmest :wink:

3 Likes

Liker godt hvordan de har smekket opp en potteplante foran skapdøren og et speil bak stigen. :see_no_evil:

6 Likes

Liker at de har fjøl som er større en benkplassen, eller d går i høyden!

1 Like

Liker at man kan sitte i sofaen, se på tv(?), og ta ut grandisen fra steikeovnen UTEN å måtte reise seg!

6 Likes

Da jeg var student på hybeljakt kom jeg over en plass med dusjkabinett på kjøkkenet - jeg kunne bokstavlig talt steke egg samtidig som jeg dusjet…

1 Like

Utsolgt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

  • Hvis du ønsker en 3-roms leilighet på Majorstua, er ikke det det letteste. Vi får spørsmål om det er mulig å skrive seg på en liste. Da er vi akkurat der hvor vi var i 2016, «ring meg hvis du kommer over noe», utdyper Buraas overfor Nettavisen
1 Like

Er det noen enkel måte å følge med på tempraturen i boligmarkedet? Noe nettsteder som har oversikt over antall tilgjengelige boliger, eller hvor mye boliger går over prisantydning?

Noen andre indikatorer dere med litt erfaring bruker?

Vi har nettopp solgt i dette selgers-markedet. Vi har midlertidig sted og bo, og har tid til å vente til vi finner noe vi ønsker å bruke penger på. Men det hadde jo selvfølgelig vært deilig å slippe å betale like mye over takst, som vi selv fikk :sweat_smile:

Du ja. :fries::hamburger: @Fornybar soy står jo i fare for å falle i sprekken.

2 Likes

At Ensjø blir totalforvandlet er sikkert.

På bildet under er prosjekter som er ferdigstilt siste fem år markert i blått, og prosjekter med konkrete utbyggingsplaner neste fem år markert i rødt.

6 Likes

Dette var fantastiske nyheter! Det er dette vi har høyre i regjering for! Forenkling på alle plan, bort med unødvendig byråkrati! :slightly_smiling_face:

3 Likes