Da er jeg ferdig solgt, solgte to eneboliger i dag (på felles tomt).
Opplever det rimelig trått i markedet nå, samme forteller megler. (Vestfold)
Eiendommen har lå ute i ca 1 mnd. 4 stk på første visning, ingen bud.
Satt opp en visning til uka etter, da kom det 1 person. Ingen bud etter den visningen heller.
En privatvisning i dag. Hvor vi fikk et bud 900’ under prisantydning, tenke at jeg hadde bommet totalt på prisantydning. Begynte å legge en plan med megler på hva vi skal gjøre.
Og plutselig kom det bud fra en av de som var på visning for 3 uker siden. I de neste 45 minuttene gikk det i ett kjør, endte med salg 100’ over en ambisiøs prisantydning. Overtakelse 1 juni neste år. Så slipper å flytte et annet sted i tiden fra overlevering av hus til vi setter seil mot Karibia (indirekte sponset av Skatteetaten)
Blir spennende å se hva tallene til eiendom Norge sier i morgen, men håper og tror at jeg klokkereint klarte å treffe toppen her.
De siste eiendommene jeg har nå, skal ikke selges. Det er fremtidig primærbolig, når jeg kommer hjem fra ett års seilas, og en 38kvm på St.Hanshaugen.
Helt sykt forløsende følelse i dag, nesten euforisk, nå slipper jeg å være stresset over alle krakkoverskrifter som omhandler eiendomsmarkedet😅
Flere andre i tråden som har snakket om å selge seg ned, hvordan ligger dere an?