Endelig litt trøkk på kjøpersiden
Bare synd at det hele tiden kommer selgere og stopper en heftigere oppgang
Mellom 11 og 11.35 har det blitt krysset 675K aksjer off market.
ser det har gått cirka 1m aksjer off market i dag, noen vil inn…
En så illekvid aksje vil alltid tiltrekke seg større selgere på dager med betydelig volum. Tyngdeloven nærmest. Oppgangen kommer trinnvis. Først kverning, deretter ytterligere oppgang.
Noen som spekulerer i oppkjøp her også vel?
Noe forsinket FID trekker jo isolert sett noe ned. Fornøyd med å sitte i denne.
mulig, sikkert noe, og i lys av verdesettelsen så er det i så fall en billig lottokupong.
oppkjøp har vært diskutert i tråden her i blant…
Men jeg tror det vi ser i dag rett og slett er resultatet av mer oppmerksomhet. Er jo så mange ting som ligger til rette for selskapet nå at sammenlignet med mange andre aksjer så er den underpriset. Utsettelse av FID er ingen big deal sånn jeg ser det. Tvert om så er jo godkjenning fra myndighetene en stor positiv nyhet
Godt mulig noen kjøper denne. Spørsmålet er om det blir før eller etter FID i Stockholm. Det samme gjelder en notering på hovedlisten.
Dumt FID er utsatt, spesielt siden det var høye forventninger til at det skulle skje nå.
Nye 500K aksjer off market kl 13.39, totalt volum kl 16:16 registrert hos pareto er 1882K aksjer. Nå snakker vi Blir spennende å se dagens transer om t+2
What a day
Rå dag! Takk ACC
en kan jo lure på motivasjonen bak større klipp, noen vet nok mer enn oss her inne
Blir fort voldsomme bevegelser når free float er på under 10%. Spennende i morgen om det roer seg eller om kjøpersiden fortsatt er hissig på grøten.
Tenkte mere på volum enn kursoppgang. Er trygg på selskapet og potensialet, men uvant med såpass store klipp. Det skjer ikke uten en eller annen motivasjon bak.
Kursmessig vil en kunne se rask oppgang da det er lite aksjer i fri flyt. Jeg hadde for min del ikke turt å selge i denne aksjen / dette segmentet nå.
Forstår jeg rett at det ble omsatt 85000 aksjer utenfor børs i dag på gjennomsnitlig kurs 14,154 ?
Og at dette må regnes i tillegg til den øvrige omsetningen på 322.461 aksjer?
Godt å se at Capsol ikke har blitt nevnt med et eneste ord i dag på XI, til tross for oppgangen, og her inne er vi vel knapt mer enn et firkløver. Går fortsatt under radaren. For å si det mildt.
Egentlig ganske deilig
Den gikk vel på ACC salget, så kan fort ha vært salgsdag i dag, da fid ble utsatt, er vel ikke veldig mange klare trigger fremover da og leeeenge til de store pengene eventuelt kommer. Om ikke de som plukker off market skal ha mer da, men fikk umiddelbar følelse av at dette skulle selges.
Selskapet er forventet å bli cash positive i løpet av året. Dette er ikke et grønt tapssluk fundet på tro, håp og kjærlighet. Ingen som kjøper større poster i Capsol for å flippe. Alt alt for illekvid. Som er mye av bakgrunnen til at det regelmessig blir plukket større mengder off market. FID utsatt er en ikke-sak. Det soleklart viktigste var at prosjektet fikk fortsatt grønt lys. Forventer overhodet ikke at raketten fortsetter sin ferd. Selv om det var et styrketegn at den avsluttet på HOD. Capsol er volatil omtrent på linje med DC.