Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Garantistene ønsker også å tjene penger, og ved å selge på 7,50 har de tradet bort “garantigevinsten” sin. Hvis planen er slik polygon m.fl hevder at det kommer juicy melding den neste uken kan de hente en pen gevinst.

Selskapet vil uansett ha endret sin finansielle posisjon diametralt det siste halvåret, fra små emisjoner på 4 mill pr måned til dagens situasjon. Så får kritikerne til emisjonene bare holde på sitt Pareto-hat.

5 Likes

Minnes tilbake til forrige (aksjonær-baserte)-emisjon når garantisten fikk null! Selv gikk jeg all in da! - Hva om det samme inntreffer nå ? Eller en mellomting …. Er man investor og ikke bare trader, så har man nå muligheten og et ansvar til å betydelig hjelpe selskapet opp i neste divisjon! Og sørge for at garantistene får minst mulig! Jeg går inn med et 8-sifret beløp i denne runden! Kanskje dette blir siste gang vi henter penger i markedet!?

23 Likes

Hvor mange % utgjør alle warrants i forhold til det nåværende totale antall aksjer?

= hvor mange % aksjer må man kjøpe for å forsvare eierandelen sin (forutsatt at Circio oppnår full uttelling i denne emisjonen).

24,3%

2 Likes

Ein gledens dag, det er opp og frem som gjelder nå, kanskje noe klabb og babb når aksjene blir tildelt, men ingen grunn til klister lenger nå

5 Likes

I dag er det omsatt retter tilsvarende tegning på 123 millioner. Man får tro at i alle fall de flere hundre tusen som ble omsatt i sluttauksjonen kommer til å innløses. Jeg tror det er gode sjanser for at det ikke blir behov for garantistene og har posisjonert meg deretter.

4 Likes

Jeg tror det kan bli 150+ MNOK, men blir litt overrasket hvis det blir mer enn 300 MNOK.

Også spennende som folk har vært inne på her hvor mange ubrukte warrants som blir innløst, det kan være en god mulighet for noen å sikre seg en god slump…

4 Likes

Flere som har tenkt likt

3 Likes

Har 25% flere Warrants enn det jeg tenker å tegne for, kommer det veldig positive myheter så selger jeg meg litt ned i en annen aksje dersom det skjer for å ha nok penger.

Kommer det ingen store nyheter og garantisene dumper ned under 8,25kr i etterkant så kanskje jeg selger meg litt ned i en annen aksje allikvel og pynter på GAV.

1 Like

han håper på en melding mellom idag og mandag da…

Kan komme Tirsdags morgen også.

1 Like

In-vivo CAR-T validering relevant for også Circio vil jeg tro. Men ikke med lentivirus, som endrer DNA permanent?

“Legend Biotech Announces Late-Breaking Oral Presentation at EHA 2026 Showcasing Initial Phase 1 In Vivo CAR-T Data with LB2501 in Non-Hodgkin Lymphoma (NHL) - BioSpace” Legend Biotech Announces Late-Breaking Oral Presentation at EHA 2026 Showcasing Initial Phase 1 In Vivo CAR-T Data with LB2501 in Non-Hodgkin Lymphoma (NHL) - BioSpace

1 Like

Circio henter nå inntil 300+ MNOK gjennom warrantene - Samtidig har selskapet allerede kommunisert finansiering av den prekliniske strategien ut 2030!

Så med 500 Ish MNOK i samlet finansielt handlingsrom så snakker vi ikke her et lite forskningsprosjekt som prøver å holde lyset på!

Selskapet sikter mot IND og et klinisk utviklingsløp med eget program. Då blir spørsmålet om markedet fortsatt skal prise Circio som et preklinisk forskningscase, eller som en potensiell klinisk circRNA-aktør!?

Da synes jeg ikke 4–5 mrd i market cap fremstår spesielt urimelig! Vi har sett flere selskaper på Oslo Børs prises på tilsvarende nivåer med betydelig mindre finansielt handlingsrom, svakere datagrunnlag og langt mindre plattformpotensial enn det Circio nå begynner å vise! Og etterhvert som det tikker inn med flere samarbeid, data og forhåpentligvis en up-front avtale så må vi justere deretter!

Markedet bestemmer fasiten, men i mitt hode så høres dette fornuftig ut!

Edit! Ser noen «lånte» dette innlegget på Nordnet forumet. Tar det som et kompliment :sweat_smile:

19 Likes

https://biostock.se/en/2026/06/circio-om-teckningsoptioner-och-framstegen-med-circvec/?fbclid=Iwc3NjcASOIztleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeSDGfQPvh0ctZ1Ekw5i-fNTQe-EYcbqogAkhE5MOC20e0XDWu3uckxfL3W1s_aem_YWdncwAvw1kKRd_0GvQeHB4Unm2f&brid=YWdncwHNjfNHntQxGEKTbhhml_Sp

6 Likes

Ikke at det har mye å si i det lange, men i dagens biostock intervju sier Wiklund at de forventer data fra CAR-T i 2H, ergo en liten delay fra Q2 :thinking:

Overnevnte forventet jeg skulle ramle inn under warrants perioden

“sexy technology” får håpe aksjekursen gir reisning etter hvert!

3 Likes

Og da sier han In Vitro eller In Vivo ? Forklarer vel greit behovet for garantister.

Nevner CAR-T generelt

Og det stemmer.

Next milestones: Q2 '26 T-cell delivery in vitro PoC, 2H '26 T-cell targeted LNP delivery in vivo, 2H '26 T-cell targeted CAR expression in vivo

3 Likes

Knapt ei uke etter webcast. Informasjon som ikke var tilgjengelig akkurat da ? Ja ja, hva med nye AAV-konstrukt som også er guidet Q2. Noe om det ?