Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store fondstråden

Får håpe han slår indeks i dag da :sweat_smile:

Screenshot 2020-03-06 12.52.07

Sissener mener at å legge emisjonen på 10 øre vil være for lavt, 1 krone er en fin kurs :sweat_smile: :sweat_smile:

Interessant at han enda har fasttelefon med fleksibel ledning.

4 Likes

Ser ut som at han har digitalt display da!

Blir artig å se hvordan fondet gjør det de neste månedene.

1 Like

“Har tjent millioner”, tja, ned 13,3% fra årsskiftet frem til torsdag, sikkert mer nå.

1 Like

Bedre å satse på DnB Teknologi, fortsatt 0,12 % i pluss, 13,42% bedre en Mr Short😅

2 Likes

Da solgte jeg meg ut av all fond, ned 35%. Kan vedde på at dette snur nå…

1 Like

polarcapital.no

Polar Fondene gjør det bra for tiden :wink:

1 Like

Jeg vedder i mot, dvs hvis det tar tre dager før du får sluttkursen kan det kanskje være bunn, men jeg tviler. Er noe jævelig dritt med fond i volatile tider.

Gjorde det samme selv i dag. Typisk at det hadde snudd, men Corona vil herje noen måneder fortsatt og vil sette de fleste land på prøvelser. Det verste er fortsatt foran oss.

Hvilke fond har du som er ned 35% ?

1 Like

Selger?? :scream: Jeg handler :joy: tenkte å småhandle jevnlig fremover mens vi er nede :thinking::thinking: mulig jeg er bra teit :joy::money_with_wings::money_with_wings::chart_with_downwards_trend:

1 Like

DNB global indeks.

Fra ATH ja?

Ja stemmer

Synes det er helt greit å selge hvis man ikke er komfortabel med investeringene.

Første dagen vi hadde stor nedgang på børsen pga corona så var det en som postet på TI at hvis man fikk panikk pga dette så hadde man ingenting på børs å gjøre. Hvis man hadde dumpet alt den dagen hadde man uansett hatt mye bedre avkastning enn om man ble sittende :smiley:

3 Likes

Helt enig med deg… Hadde nok solgt noe eg også hadde eg skjønt dette tidlig nok- noe eg skulle ønske eg hadde gjort, - men eg har ikkje de store summene investert - og nå føler eg toget er gått så nå er det bare handle litt billig mens man kan i håp om å gå bedre avkastning på veien opp igjen… All respekt til de som selger - misforstå meg rett… Som eg skreiv - det er godt mulig eg er bra teit siden vi i verste fall skal mye lenger ned :mask::joy:

1 Like

Kjøper selv for små beløp nå, har mer i bakhånd hvis det går skikkelig ille :slight_smile: Klarer uansett ikke å time markedet, så derfor kjøper jeg litt på røde dager…

1 Like