Jeg tenker generelt, den artikkelen var bare en tilfeldighet og første jeg fant om de.
Jeg synes de har for dårlig performance til å leve opp til mottoet om at man skal få avkastning i gode og dårlige tider. Om man vil ha et fond som svinger litt mindre enn indeks, til en litt dårligere avkastning er det sikkert helt greit.
De holder ikke helt det de lover, er litt som smart fondene til Nordnet. De også skulle funke bra i nedgangstider, men har vel falt nesten mest av alle… De gjorde i alle fall det en periode
Hvorfor skal jeg dele av min profitt med andre?
Det er kun store indeksfond som er greia, alt annet er bare blodsugere.
Det er vel opp til deg å avgjøre, men er ikke uenig i at indeksfond er det aller beste over tid.
Gullgruve eksponeringen min har vært helt rett og jeg tror de fondene har enda mer å gi - mitt største fond er BGF World Gold
https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2020/05/07/bara-25-aktiefonder-pa-plus.html
Prøvde og finne det nye biofondet til DNB.Men fant det ikke på Nordnet,er det ikke notert ennå ?
Tar sikkert noen dager før Nordnet får det inn i sitt system, men det kan kjøpes nå hos DNB selv.
Noen som har en link til det nye biofondet til DNB? Finner det ikke noe sted
Se noen poster lenger opp.
Mulig bare kunder i DnB, som har fått kjøpt enda.
Denne likte jeg
Podcast fra DNB om deres nye biotech aksjefond:
https://m.soundcloud.com/dnb_podcast/investeringsmuligheter-og-trender-i-bioteknologi
Thomas Nielsen er en herlig type. Ingen bullshit bortforklaring, intet svada eller lignende. Her er det ærlighet og et driv om å levere gode resultatet som gjelder. Han er utelukkende grunnen til at deler av min pensjon står i FIRST Norden Fokus.
Den åpenheten og ærligheten er helt nydelig.
Hvordan han også i oppgangstider tar null skryt, og i nedgangstider tar selvkritikk er også stort pluss i boka. Han og gutta i Tin Ny teknik, virker som nesten er de eneste som oppsøker å snakker med kundene sine.
Han som driver sølvgruvefondet “mitt” har også god kommunikasjon synes jeg
Har 200k var bör man sätta dessa. Jag är ganska risky generellt. Tänkte åtminstone TIN. Pengar i Sverige detta så har tillgång till AVA m.m Tips mottages
Spiltan Aktiefond investmentbolag
Silver bullet hvis du liker risiko