XACT Högutdelande
Det blev TIN x2
Dumt spørsmål incoming; mener du at du kjøpte både a og f-fondet eller finnes det fond med gearing?
Tror jeg vet svaret, men det gir meg en anledning til å spørre dere kloke hoder; er det ett av disse fondene som skiller seg ut ifht det andre, og hva er deres anbefalinger? Har fulgt med med et halvt øye og forstått at en del har troen på denne aktive forvaltningen?
Köpte Tin A och nya World tech Dessa ligger i Sverige hos AVA
Tusen takk, googlet litt etter jeg stilte spørsmålet og så at det måtte være det du mente. Skal huske å stokke om på rekkefølgen og Google først neste gang
Jeg finner ikke det fondet i fonds-handel i S-banken - har jeg gått glipp av noe?
Kan være sbanken ikke har blitt forhandler enda?
Ok, ser bare de har mange andre DNB-fond. Får sende et spm.
Prøver lykken med et lite bet på Pakistan igjen. Dette er høy risiko, så vi får se hvordan det går. Mye negativt rundt Pakistan nå, men spol frem 10 år så er situasjonen kanskje en annen.
Nå som USA begynner å bli dyrt kanskje penger flyttes over til frontier markeder https://m.investing.com/news/stock-market-news/frontier-stock-markets-draw-fresh-look-as-u.s.-shares-get-frothy-485012
Haha har koll på silver bullet. Var sugen på TIN och den först. Är lite som man själv hanterar aktier i risiko men ändå inte TYP
Derfor har jeg trygge Tundra Pakistan Fund for å dempe de største svingningene
Er det slik at dere aktivt kjøper og selger fond eller sitter dere på de over lengre perioder? Bare nysgjerrig
Jeg er aktiv, men kan sitte med et fond i flere måneder om det går riktig vei
Storebrand sitt Fornybar energi går så det suser. Vært med siden starten og har hatt en stor stigning.
First Norden fokus er jo helt overlegent når det gjelder avkastning!
Holder på å sette opp en spareavtale nå. Hvor mange fond anbefaler dere å ha i en langsiktig fondsportefølje? Jeg er 18 år. Gjerne kom med forslag til gode fond også. Lurer også på hvordan jeg burde fordele porteføljen mellom indeks- og aktiv forvaltede fond. Også om jeg burde ha rentefond.
Tusen takk for alle svar hilsen nybegynner